عمران خان سے ٹکٹ لینےوالاکوئی نہیں ہوگا. فیصل واؤڈا

0
46
faisal vawda imran khan

سابق وفاقی وزیرفیصل واوڈا کا کہنا ہے کہ پرویزخٹک ایک نیاگروپ بنائیں گے جبکہ وہ ابھی استحکام پاکستان پارٹی کاحصہ نہیں بنیں اور چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کاگھرخالی ہوجائےگا۔ نجی ٹی وی سے گفتگو کرتے ہوئے فیصل واوڈا نے کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی ٹکٹ دینےوالےہوں گےلینےوالاکوئی نہیں ہوگا،پی ٹی آئی کاوہی حال ہوگاجوایم کیوایم کاہوا۔

انہوں نے کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی نےبھارت کےحوالےسےجنرل باجوہ کانام لیکرباتیں کیں، وزیراعظم آفس کی رازداری کی خلاف ورزی پرمعافی نہیں ہوتی، سائیکل چلانےوالوں کو جہازدے دیا گیا تھا۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
لاپتہ افراد ،جرائم پیشہ نکلے،جیلوں میں موجود، عدالت نے درخواست نمٹا دی
خطبہ حج کا ترجمہ اردو سمیت دنیا کی کتنی زبانوں میں براہ راست نشر کیا جائے گا؟
خدیجہ شاہ سمیت گرفتار 180 ملزمان کی درخواست ضمانت پر فیصلہ موخر
لاپتہ آبدوزکی کمزورسیفٹی پرماضی میں خدشات کا اظہارکیاگیا تھا،برطانوی اخبار کا انکشاف
صابر شاکر کے گھر سے کلاشنکوف اور گولیاں برآمد،مقدمہ درج
بلوچستان کے 35 اضلاع کےڈسٹرکٹ کونسلزز کی مخصوص نشستوں پر پولنگ کل ہو گی
سابق وزیرنے کہا ایک چاپلوس آدمی بطوروزیرخزانہ بری طرح پھنس گیا تھا،بطوروزیرخزانہ یہ چاپلوس آدمی تھا،ایسےلوگ پی ٹی آئی کوٹیک اوورکرنا چاہتے تھے، لیکن چیئرمین پی ٹی آئی اپنی گاڑی گرادیں گےلیکن کسی کونہیں دیں گے۔ جبکہ فیصل واوڈا نے مزید کہا کہ شاہ محمود قریشی نے جب کہا کہ انصاف کا جھنڈا انکےہاتھ میں ہے جبکہ اس وقت وہ فارغ ہوگئے تھے اور شاہ محمودقریشی کہیں جانےکیلئےجگہ ڈھونڈرہےہیں لیکن مل نہیں رہی۔

خیال رہے کہ تحریک انصاف کے نائب چیئرمین مخدوم شاہ محمود قریشی نے جیل سے رہائی کے بعد کہا تھا کہ آج بھی انصاف کا جھنڈا میرے ہاتھ میں ہے جبکہ صحافیوں سے بات کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی نے کہا تھا کہ میں اس تحریک کا حصہ ہوں جو ایک خود دار، خود مختار اور حقیقی طور پر آزاد پاکستان دیکھنا چاہتی ہے۔

Leave a reply