مقبوضہ جموں و کشمیر کی تقسیم، 20معاون کونسلز کا تقرر

0
57

مقبوضہ جموں و کشمیر کی خصوصی حیثیت کے خاتمہ اور بھارت کے زیرانتظام علاقہ بننے کے بعد بھارتی حکومت نے 20معاون کونسلز کا تقرر کیا ہے۔

مقبوضہ جموں و کشمیر، صدر راج ختم، نوٹیفیکیشن جاری

بھارتی میڈیا کے مطابق یہ معاون کونسلز قانون نافذ کرنے والے لا آفیسرز جن میں سینیئر اے اے جی ، ڈی اے جی (ایس) اور جی اے (ایس) کی جانب سے سرینگر اور جموں کے ہائی کورٹ میں روزانہ کی کاروائیوں میں پیش ہوںگے۔

یہ احکامات ایڈووکیٹ جنرل ڈی سی رینا نے محکمہ قانون، انصاف اور پارلیمانی امور کے سکریٹری کی موجودگی میںسرینگر ونگ کے 9 ایڈوکیٹ کو سونپ دیئے۔

مقبوضہ جموں و کشمیر کی تقسیم، چین کی طرف سے بڑا ردعمل سامنے آ گیا

یادرہے کہ مقبوضہ جموں و کشمیر کی خصوصی حیثیت اور ریاست کا درجہ آج جمعرات کو ختم ہوگیا۔ اب مقبوضہ جموں و کشمیر بھارت کے زیر انتظام علاقوں- لداخ اور جموں و کشمیر میں تقسیم ہوگیا ہے۔آج دونوں خطوں کے گورنرز نے الگ الگ تقریبات میں حلف اٹھا لیا۔

مقبوضہ جموں و کشمیر کی تقسیم، ریڈیو اسٹیشنز کا نام بھی تبدیل

مقبوضہ جموں و کشمیر کے دارالحکومت سرینگر میں گریش چندر مرمو نے بھارت کے زیر انتظام علاقہ جموں و کشمیر کے پہلے لیفٹننٹ گورنر کا حلف اٹھا لیا۔حلف برداری کی تقریب سرینگر کے راج بھون میں منعقد ہوئی۔دوسری طرف رادھا کرشنا ماتھر نے بھی بھارت کے زیر انتطام علاقہ لداخ کے پہلے لیفٹننٹ گورنرکے عہدہ کا حلف اٹھالیا۔

Leave a reply