مقبوضہ جموں و کشمیر، نئے لیفٹیننٹ گورنر کون ہیں؟

0
42

مقبوضہ جموں و کشمیر کے نئے مقرر ہونے والے لیفٹیننٹ گورنر گریش چندرا مرمو کا تعلق آئی اے ایس بیاچ سے ہے جبکہ اس سے قبل وہ وزارت خزانہ میں ایکسپنڈیچر سکریٹری کی حیثیت سے خدمات سر انجام دے رہے تھے۔

مقبوضہ جموں وکشمیر۔ لداخ، گورنرز نے حلف اٹھا لیا

مرمو نے سیاسیات میں گریجویشن اور پوسٹ گریجویشن کرنے کے بعد برطانیہ سے ایم بی اے کی ڈگری حاصل کی۔گریش چندرا، گجرات میں کئی اہم انتظامی عہدیدوں پر فائز رہ چکے ہیں۔ انہیں وزیراعظم نریندر مودی کا قریبی مانا جاتا ہے۔

گجرات فسادات کی تحقیقات کو دبانے میں بھی مرمو کا نام آتا ہے۔ انفورسمنٹ کا سربراہ مقرر ہونے کے بعد مرمو نے گجرات فسادات تحقیقات میں اثرانداز ہونے والی شخصیات تیستاسیتلواد اور سابق ڈی جی پی سری کمار کے خلاف انکوائری کا حکم دیا۔ مذکورہ تحقیقات ابھی بھی جاری ہیں۔

مقبوضہ جموں و کشمیر، صدر راج ختم، نوٹیفیکیشن جاری

سری کمار کے مطابق گجرات فسادات کے حوالے سے جسٹس ناناوتی کمیشن میں جھوٹی گواہی دینے ان پر مرمو نے دباو ڈالا تھا جس کی انہوں نے گجرات کے گورنر سے شکایت بھی کی تھی جبکہ یہ شکایت آج تک زیرالتوا کا شکار ہے۔

بھارت نے مقبوضہ کشمیر کا پرچم اور آئین بھی ختم کردیا

سری کمار نے بتایا کہ جب وہ اسٹیٹ انٹیلی جنس بیورو کے انچارج تھے تو ایک اجلاس میں مرمو نے نہ صر ان کو ڈرایا دھمکایا بلکہ رپورٹ کو حکومت کے حق میں تیار کرنے کے لیے دباو بھی ڈالا تھا جبکہ اس رپورٹ کو ناناوتی کمیشن میں داخل کرنا تھا۔

سابق ڈی جی پی نے مرمو کے خلاف مزید الزامات عائد کرتے ہوئے کہا کہ مودی حکومت میں ہوئے فسادات کی تحقیقات پر اثر انداز ہونے کی کئی بار کوشش کی گئی۔واضح رہے کہ مرمو نے سری کمار کے الزامات کی تردید کی تھی۔

Leave a reply