ویڈیو آ نہیں رہی، ویڈیو آ چکی ہے،کپتان کا حجرہ، مرشد کی خوشگوار گھڑیاں

0
407
ویڈیو آ نہیں رہی، ویڈیو آ چکی ہے،کپتان کا حجرہ، مرشد کی خوشگوار گھڑیاں

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سینئر صحافی و اینکر پرسن مبشر لقمان نے کہا ہے کہ بڑی اہم خبریں ہیں جبکہ عمران خان کی زندگی میں کیسے اندھیرا چھا چکا ہے اور آگے کنواں اور پیچھے کھائی ہے۔ان کا دل ٹوٹ چکا ہے ، گھبراہٹ کا شکار ہیں، نہ گھر میں سکون ہے نہ باہر کوئی ٹھنڈی ہوا کا جھونکا۔

مبشر لقمان آفیشیل یوٹیوب چینل پر بات کرتے ہوئے مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ شدید سردی میں سیاسی گرما گرمی نے ہر ایک پر عجیب سی کیفیت طاری کی ہوئی ہے۔ کوئی اپنا لہو آڈیو، ویڈیو سے گرما رہا ہے تو کوئی قومی سلامتی کا مرثیہ پڑھ کر قوم کو حرارت دینے کی کوشش کر رہا ہے ۔ کبھی توجہ ہٹانے کیلئےٹیکنو کریٹ کی بات ہوتی ہے تو کبھی ہمت دلانے کومارچ میں الیکشن کی، کبھی الیکشن دوہزار چوبیس میں سنا کر عمران خان کی سیٹی گم کی جاتی ہے تو کبھی نواز شریف کی ملک واپسی سے ن لیگ اپنے کارکنان کا دل بہلاتی ہے ۔ عمران خان اپنے لیے نئے سیاسی راستے تلاش کرر ہے ہیں تو وہیں دوسری طرف حکمران جماعت بحرانوں سے نبٹنے کے لیے کمر کس رہی ہے۔عمران خان کی زندگی میں جو اندھیرا آڈیو ویڈیو کی برسات لا رہی ہے وہی اندھیرا حکومت بھی معاشی چیلنجز کی صورت میں محسوس کر رہی ہے۔ پانی سر سے گزر چکا ہے۔ قومی سلامتی کمیٹی میں بڑے فیصلے لے لیے گئے ہیں۔لیکن حکومت کا اندھیرا عمران خان کے اندھیرے کے مقابلے میں کچھ بھی نہیں ہے، پہلے آڈیو آئی کہ چلو امریکی سائفر سے کھیلتے ہیں۔پھر آڈیو آئی کے چلو میر جعفر اور میر صادق کاٹائٹل بانٹتے ہیں ، خان صاحب مشرک کا لیبل بیچ رہے تھے کہ پانچ بندے خریدنے کی آڈیو آگئی۔
ابھی مرشد کی گھڑی بیچنے کی آڈیو لیک کے چرچے چل ہی رہے تھے کہمرشد کی خوشگوار گھڑیوں کی آڈیو لیک ہو گئی۔ اور ایسی خوشگوار گھڑیاں کہ کپتان کی زندگی میں اندھیرا پھیل گیا۔اب مرشد کی خوشگوار گھڑیوں سے پورا پاکستان محضوظ ہو چکا ہے ۔

مبشر لقمان کا بات کرتے ہوئے مزید کہنا تھا کہ پورے ملک کو پتا چل چکا ہے کہ مرشد گھڑیاں بیچنے کےساتھ ساتھ محبوب قدموں میں لانے کا منتربھی بڑے اچھے سے پڑھتاہے ۔مرشد کے موکل اتنے طاقت ور ہیں جو دو بچھڑوں کو ملا دیتے ہیں اور مرید خاص اپنے کمزور لمحات میں مرشد سے شفا یاب ہونے آتے ہیں ۔لیکن کپتان نے بھی سوچا کہ مرشد کی آڈیوز آ ہی رہی ہیں تو میں کیسے پیچھے رہ سکتا ہوں ۔میں بھی تھوڑا ریاست مدینہ میں گند گھول لوں لہذا کپتان نے مرشد کےساتھ یکجہتی دکھائی اور کپتان کی غلیظ آڈیو لیک ہو گئی ۔ اور اس کے ساتھ ہی تیسری آڈیو میں توFlying Kicksکے حملے کی گونج کالا باغ سے پورے پاکستان نے سنی ۔ ۔اور اب سوشل میڈیا آڈیو اور ویڈیو کے بارود سے اٹا پڑا ہے۔بچے بچے کے سامنے عمران خان کے کالے کرتوتوں کا پول کھل چکا ہے ۔وہ عمران خان جو دوسروں کو جلسوں میں حیا پرLectureدیتا تھا۔اب وہ پورے ملک میں بے حیائی کی تصویر بنا ہوا ہے ۔ لوگ کہتے ہیں خان کو کوئی فرق نہیں پڑا، یہ اتنا بڑا جھوٹ ہے کہ سورج مشرق نہیں مغرب سے نکلتا ہے، بھائی ، بہن، ماں، باپ، بچوں کے عیب کھل جائیں تو نظروں میں وہ قدر نہیں رہتی تو خان تو پھر سیاسی بُت ہے، جو ہر روز ٹوٹتے اور نئے تراشے جاتے ہیں۔ یہ غلط فہمی بھی بہت جلد پوری ہو جائے گی۔وہ عمران خان جو دوسروں کو شرم دلانے کی بات کیا کرتا تھا اب بے شرمی کی تصویر بن چکا ہے ۔وہ عمران خان جو ریاست مدینہ بنانے کا دعویدار تھا۔اس سے اب ذرا یہ تو پوچھیں کہ جب انسان کے اس طرح کے گناہ سامنے آتے ہیں تو ریاست مدینہ میں کتنے کوڑوں کی سزا دی جاتی ہے ۔ریاست مدینہ میں اس شخص کو کیسے عبرت کا نشان بنایا جاتا ہے ۔

مبشر لقمان کا بات کرتے ہوئے مزید کہنا تھا کہ اور اب نئی سن لو کہ کپتا ن کی ایک نہیں تین چار ویڈیوز لیک ہونے والی ہیں۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ اتنی ویڈیوز کس نے بنائی تو جناب جواب یہ ہے کہ کئی دفعہ اہتمام کرنے والے بھی حجت تمام کر جاتے ہیں۔ اسی طرح کی کہانی میرے کپتان کی ہے۔ خبر یہ ہے کہ ویڈیو آ نہیں رہی بلکہ آ چکی ہیں، کافی لوگوں نے وہ ویڈوز پہلے ہی دیکھ لی ہیں ۔ اور جنھوں نے دیکھی ہیں وہ ابھی سے کانوں کو ہاتھ لگا رہے ہیں ۔توبہ اور استغفار کے ورد کر رہے ہیں اور سوچ رہے ہیں کہ دنیا میں کوئی لیڈر اتنا میلا بھی ہوسکتا ہے ۔اگلے چند دن میں کسی بھی وقت وہ مارکیٹ میں آ جائیں گی اور ایک بار پھر پوری دنیا کپتان کے سیاح کارناموں کی گواہ بنے گی ۔ اور یہ اتنی غلیظ قسم کی ویڈیوز ہونگی جس کے بارے میں شاید کوئی سوچ بھی نہیں سکتا دیکھنے والو ں میں کچھ صحافیوں کے ساتھ ساتھ عمران خان کے اپنے کچھ ساتھی شامل ہیں یہ ویڈیوز کسی ادارے نے نہیں ریکارڈ کیں بلکہ موبائل سے ریکارڈ کی ہوئی ہیں اور جس نے ریکارڈ کی ہیں وہ بھی عمران خان کا کافی قریبی بندا ہے

 مبشر لقمان سے بانی مہمند لویہ جرگہ جاوید مہمند کی قیادت میں ایک وفد نے ملاقات کی ہے،

الیکشن کیلیے تیار،تحریک انصاف کا مستقبل تاریک،حافظ سعد رضوی کا مبشر لقمان کوتہلکہ خیز انٹرویو

بشریٰ بی بی، بزدار، حریم شاہ گینگ بے نقاب،مبشر لقمان کو کیسے پھنسایا؟ تہلکہ خیز انکشاف

تحریک انصاف میں پھوٹ پڑ گئی، فرح گوگی کی کرپشن کی فیکٹریاں بحال

عمران خان، تمہارے لئے میں اکیلا ہی کافی ہوں، مبشر لقمان

عمران خان کو آرمی چیف سے کیا چاہئے؟ مبشر لقمان نے بھانڈا پھوڑ دیا

عمران خان سے ڈیل کی حقیقت سامنے آ گئی

عمران خان کو آرمی چیف سے کیا چاہئے؟ مبشر لقمان نے بھانڈا پھوڑ دیا

عمران ریاض کو واقعی خطرہ ہے ؟ عارف علوی شہباز شریف پر بم گرانے والے ہیں

Leave a reply