عمران خان، تمہارے لئے میں اکیلا ہی کافی ہوں، مبشر لقمان

0
248
عمران خان، تمہارے لئے میں اکیلا ہی کافی ہوں، مبشر لقمان

عمران خان، تمہارے لئے میں اکیلا ہی کافی ہوں، مبشر لقمان

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سینئر صحافی و اینکر پرسن مبشر لقمان نے پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان اور سوشل میڈیا ٹیم کو کھری کھری سناتے ہوئے انہیں انکی اوقات یاد دلا دی

مبشر لقمان آفیشیل یوٹیوب چینل پر بات کرتے ہوئے مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ ایک پوسٹ میرے سامنے آئی کہ شاباش میرے لفافی کتو۔۔!نواز شریف کی تصویر کے آگے لکھا ہے کہ ،میری ہر ایک کرپشن پر پردہ ڈال کر عمرا ن خان پر بھونکتے رہو۔
اور اس پوسٹ میں میرے ساتھ دیگر درجنوں ان صحافیوں کی تصویریں ہیں ۔ اب اس کا مقصد کیا ہے کہ جو لوگ عمران خان کی حقیقت بتاتے ہیں، اس کی اصلیت کو بے نقاب کرتے ہیں انہیں ڈی گریڈ کرنا، ان کی Credibility کو ہٹ کرنا ، انکے خلاف لوگوں کے دماغوں میں Phsycological warfareکر کے کھیلا جائے تاکہ اس کا چہرہ دیکھانے والے ڈر جائیں۔ خاموش ہو جائین اور اپنی جان کی آمان پاتے ہوئے اس کا نام نہ لین۔ یہی وہ اپنے سیاسی مخالفین کے ساتھ بھی کرتا ہے ۔
میں دوسرے صحافیوں کا ذمہ دار نہیں ہوں۔ لیکن اسمیں میری تصویر بھی ہے۔پہلے میں اسطرح کی چیزوں کو نظر انداز کرتا رہا۔ لیکن اب کسی صورت نہیں کروں گا۔ شیشے کے گھر میں بیٹھ کر مجھ پر پتھر پھینکنے والوں کومیں نہیں چھوڑوں گا۔ کیونکہ مجھے تحریک انصاف کی فسطائیت کا اچھی طرح اندازہ ہو گیا ہے۔ الفاظ عمران خآن کے ہوتے ہیں لیکن وہ اپنئ بھونکنے والے کتوں کے منہ میں Spoon feedingکرتے ہیں۔ قاسم سوری جیسوں کی کیا اوقات ہے کہ وہ کسی کے خلاف کوئی بات کرے وہ تو خود دھاندلی کی پیداوار ہے،اسٹے آرڈر پر اسمبلی میں بھیٹا رہا، عمران خان کے کہنے پر آئین توڑنے سے گریز نہیں کیا، داڑھی رکھ کر اسلامی ٹچ کا بیوپار کرتا ہے۔ یہ کارنامے ہیں ارسلام بیٹے کو بریفنگ کے، میری جعفر اور میر صادق کی Spoon feeding کے۔ سارا پول کھل چکا ہے کہ عمران خان کن بیرونی آقاوں سے ساری پلاننگ لے کر اپنے چیلے چانڈکوں کو بریف کرتا ہے۔اور یہ مجھے ڈرانے کی کوشش کر رہے ہیں جس نے درجنون جنگیں لڑیں ہیں ، اپنا کیرئر داو پر لگا دیا۔چاہے وہ میڈیا ٹائیکون ہو یا سیاسی، بزنس ٹائیکون ہو یا قبضہ مافیا، میں کبھی پیچھے نہیں ہٹا۔ اور نہ اب ہٹو ن گا۔ یہ بٹا ماریں گے میں پتھر ماروں گا، یہ گالی دیں گے میں انہیں اتنی ہی شدت سے ان کی اوقات دیکھاوں گا۔ پتھر کہیں سے بھی آئے جواب عمران خان کو دوں گا۔ کیونکہ مجھے پتا چل گیا ہے کہ ان بھونکنے والے کتوں کی رسی کس کے ہاتھ میں ہے، کون انہیں بریفنگ دیتا ہے کون ان کے منہ میں الفاظ ڈالتا ہے۔ اس لیے عمران خان سنبھل جاو۔ تمھارا وقت آگیا ہے۔

مبشر لقمان نے مزید کہا کہ مجھے کہتے ہو کہ میں کرپٹ سیاست دانوں کی کرپشن پر پردہ ڈالتا ہوں، میرے چھ ہزار پروگراموں میں سے تین ہزار شریف خاندان کی کرپشن پر ہیں۔ تم مجھے بتاو گے کہ میں نے کیا کرانا ہے۔ مین دوسروں کی طرح تمھارا زرخرید غلام نہیں ہوں جو صرف ویور شپ کے لیے اپنا ضمیر سلا دیتے ہیں۔ مجھے دھمکاو گے جس نے اپنے اصولوں پر اپنی ساری ویور شپ قربان کر دی، تمھیں سپورٹ کیا، اور ا سوقت کیا جب تم ٹانگہ پارٹی تھے۔ اکتوبر دوہزار گیارہ کے جلسے سے پہلے اگر کوئی مین سٹریم اینکر تمھیں سپورٹ کر رہا تھا تو وہ میں تھا اور میں تمھیں نہیں پاکستان کے خوابوں کو سپورٹ کر رہا تھا اے آر وائی کو کس نے لا کر تمھارے پیچھے کھڑا کیا۔؟لیکن تم نے ایک بہروپیے کی طرح ان خوابوں کا بیوپار کیا۔ تمھیں اقتدار ملا تو تم نے کیا کیاتم آمروں کی طرح بادشاہ بن گئے۔ تم نے آکر کتنی کرپشن بے نقاب کی۔کتنوں کو اندر ڈالا۔ جس کو ڈالا اسے عدالتوں سے Clearance certificate دلوا دیا۔الٹا بشریبی بی کے افسانے، ڈائمنڈ کی انگوٹھیاں، توشہ خانہ،فرح گجر کی کرپشن کی فیکٹریاں۔ تم عثمان بزدار اور محمود خان جیسے لطیفے ہمیں دے دو اور شہزاد اکبر جیسے سوداگر کو ہمارے سروں پر مسلط کر دیا جس کی Property tycoonسے ڈیلوں کی قصے سر عام بتائے جا رہے ہیں۔ اور پھر ہم یہ قصے کھولیں۔عمران خان کی اخلاقی پستی، ناہلی، دونمبریوں، فراڈ، دھوکے کو بے نقاب کریں تو تم ہم پر اپنے بھونکنے والے کتوں سے کیچھڑ اچھلواو۔ میں نہیں جانتا کسی قاسم سوری کو، میں نہیں جانتا کسی ارسلان بیٹا کو۔ تم چھپ کے وار کرو گے میں کھل کے سامنے آ کر جواب دوں گا کیونکہ مجھے پتا چل گیا ہے کہ یہ سارا گند تمھارا پھیلایا ہوا ہے، ذہنوں سے کھیلنے کا تمھیں شوق ہے، معصوم دماغوں میں نفرت کی کھیتی لگانے کے تم شوقین ہو۔ اس لیے اب تمھارا گند لوٹ کے تمھارے پاس آئے گا اور جس زبان میں تنقید ہو گی جواب بھی اسی زبان میں آئے گا،وہ تم ہی ہو جو خیبر پختون خواہ میں اساتذہ کا حق مار کر اپنی سائبر آرمی بنا رہے ہو، جو پنجاب کا خون نچوڑ کر آئی ٹی کی منسٹری اپنے سوشل میڈیا کے لونڈے کو دے کر اپنے سیاسی مقاصد پورے کر رہے ہو۔

عمران خان کو آرمی چیف سے کیا چاہئے؟ مبشر لقمان نے بھانڈا پھوڑ دیا

عمران خان سے ڈیل کی حقیقت سامنے آ گئی

عمران خان کو آرمی چیف سے کیا چاہئے؟ مبشر لقمان نے بھانڈا پھوڑ دیا

عمران ریاض کو واقعی خطرہ ہے ؟ عارف علوی شہباز شریف پر بم گرانے والے ہیں

الیکشن کیلیے تیار،تحریک انصاف کا مستقبل تاریک،حافظ سعد رضوی کا مبشر لقمان کوتہلکہ خیز انٹرویو

بشریٰ بی بی، بزدار، حریم شاہ گینگ بے نقاب،مبشر لقمان کو کیسے پھنسایا؟ تہلکہ خیز انکشاف

تحریک انصاف میں پھوٹ پڑ گئی، فرح گوگی کی کرپشن کی فیکٹریاں بحال

مبشر لقمان کا مزید کہنا تھا کہ تم جتنی مرضی سائبر آرمی تیار کر لو، لیکن یہ یاد رکھنا۔ سو سنار کی ایک لوہار کی تمھارے لیے میں اکیلا ہی کافی ہون۔میں تمھیں بتا رہا ہوں عمران خان انسان کے بچے بن جاو۔ جس کی امید کم ہے ،ورنہ تم مجھے اچھی طرح جانتے ہو۔ مجھے پتا ہے تم پنجاب میں حکمران ہو۔ تم میری زبان بندی کے لیے ہر گھٹیا حرکت تک جاو گے۔ اور جو اس سے پہلے تم نے گھٹیا حرکتیں کی ہیں وہ بھی میں بتاوں گا۔ اب ایک ہی پیغام ہے کہ اگر تم نے اپنی کیچڑ کا بیوپار بن نہ کیا تو اس میں ایسا پتھر گرے گا کہ یہ کیچڑ تمھیں ہی سیاہ کر دے گی۔ ویسے ابھی سیاہ ہونے میں کوئی کسر باقی رہ نہیں گئی، جو تمھارا دوغلا چہرہ بے نقاب کیا ہے آڈیو لیکس نے۔تمھیں بتاوں تم کیا کر رہے ہو،تم معاشرہ برباد کر رہے ہو، گھٹیاحرکتیں نہ صرف کر رہے ہو بلکے کروا رہے ہو۔تم اداروں پر حملے کر رہے ہو، عدلیہ کے ساتھ تم نے کیا کیا
احسان فراموش، تمھاری Nappiesصبح شام بدلنے والوں کے ساتھ تم نے کیا کیا۔الیکشن کمیشن کے ساتھ تم نے کیا کیا۔
نیب کو ویڈیوز سے کیسے بلیک میل کیا۔پارلیمنٹ کی تمھاری نظر میں کوئی اوقات نہیں فوج کے ساتھ تم نے سینگ پھنسائے ہوئے ہیں۔ آئین تمھاری جوتی کی نوک پر ہے۔تم چاہتے کیا ہو۔ تم فراڈ کرو،جھوٹ بولوقوم کی تقدیر سے کھیلو۔معصوم دماغوں میں گند ڈالو۔توشہ خانہ سے مال لے کر سوداگری کروفارن فنڈنگ کرو۔ہارس ٹریڈنگ کرو۔اور ہم خاموش رہیں۔ابھی میں ڈرگز اور زنا کی بات نہیں کر رہا کیونکہ وہ اللہ اور انسان کا معاملہ ہے۔نہیں رہو گا کسی صورت چپ نہیں رہوں گا۔کیونکہ مجھے ہے حکم اذاں لَآ اِلٰہَ اِلَّا اللہُ

مبشر لقمان کا مزید کہنا تھا کہ اگر ہم یہ کہہ دیں کہ یہ بندہ غلط ہے، یہ دونمبر ہے، یہ قوم کی تقدیر کے ساتھ کھیل رہا ہے تو ہم غلط ہو گئے۔ ہم لفافہ ہو گئے۔اگر یہ سب کچھ کرنے سے ہمیں لفافے کا خطاب ملتا ہے تو میں اس خطاب کو اپنے ماتھے پر سجاوں گا۔ ویسے بھی الفاظوں کی حرمت تم نے پہلے ہی ختم کر دی ہے۔جہالت کو تم شعور کا نام دے دو اور ہم خاموش رہیں۔معیشت سے تم نے کھیلا،خارجہ پالیسی سے تم نے کھیلا ،ملکی سالمیت سے تم نے کھیلا۔نوجوان نسل برباد کرو ہم خاموش رہیں۔اور اب تم جہالت کا بیانیہ بنا رہے ہو اپنے پیڈ لوگوں کی مدد سے جنہیں تم سرکاری خزانے سے نواز رہے ہو۔ اس سے بڑی بے شرمی کیا ہو گی کہ اب یہ بیانیہ بنانے کی کوشش کر رہے ہو کہ ایک نہیں سو آڈیو بھی آ جائیں تو عمران خآن کو نہیں چھوڑیں گے۔ عمران خان کو سپورٹ کریں گے کیونکہ وہ عمران خان ہماری ضد ہے عمران خان ہماراجنون ہے اصل گیم عمران خان کے ہاتھ میں ہے۔او بھائی جس کی ضد اور جنون عمران خان ہے وہ اسے اپنے گھر لے جائے اس ملک کا کیا قصور ہے اور گھر لے جانے سے پہلے خاور مانیکا کا انجام یاد رکھے۔ یہ تو گھر لے جانے کے بھی قابل نہیں۔میں بتاوں عمران خان کے کھیل۔ عمران خان کتنا بڑا دھوکہ ہے۔جب عمران خان کو پتا چلا کہ اس کے اقتدار کے پہلے سال کے بعد میں بولوں گا۔ اس نے میرے ساتھ وہی کیا جو ا سنے جہانگیر ترین کے ساتھ کیا۔جو ا سنے صبح شام اپنی نیپی بدلنے والوں کے ساتھ کیاجو اس نے اپنے دیگر احسان کرنے والوں کے ساتھ کیا۔جب میں نے عثمان بزدار کو کسی بھی صورت قبول کرنے سے انکار کیا تو اس نے وہی کھیل کھیلا جس کا یہ عادی ہے۔ کیونکہ یہ عام بات نہین تھی کہ مبشر لقمان جس نے دس سال سر دھڑ کی بازی لگا دی اسے کھل کر سپورٹ کیا۔ اور اس وقت کیا جب یہ اکتوبر دوہزار گیارہ میں ٹانگہ پارٹی تھا۔ سارے اس کے بعد آئے جب ہواوں کا رخ بدلنے لگا میں اس ہوا کے چلنے سے پہلے ہی اس کو سپورٹ کر رہا تھا۔اسے اقتدار میں لا کر ملک کی تقدیر بدلنے کے خواب دیکھے، روائیتی سیاستدانوں کو اس ملک کی بربادی کا ذمہ دار کہا اسے پتا تھا کہ جب مبشر لقمان بولے گا تو لوگ سیریس لین گے ۔ اس نے اسے بھی ڈرامہ بنا دیا۔اس نے عثمان بزدار کو اسی گھر میں بھیجا۔ اس نے شہباز گل کو اسی گھرمیں بھیجا۔ اور جب میں نے انکار کر دیا اور عثمان بزدار کی نااہلی کا یہ مجھے جواب نہ دے سکے تو پھر بشری بی بی کی ٹیم ایکٹیو ہوئی۔ فیض الحسن چوہان کی مدد سے حریم شاہ اور صندل خٹک جیسے گند کو میرے اوپر کیچڑ اچھالنے کے لیے لانچ کیا گیا۔ میرے جہاز تک انہیں پہنچایا گیا۔ میرے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی۔فواد چوہدری جیسے سے میرے اوپر حملہ کروایا گیا۔ اور تنقید کودشمنی کا رنگ دینے اور اسے میرا ذاتی معاملہ اور انا سے نتھی کرنے کی کوشش کی گئی۔لیکن عمران خان نہ میں پہلے ڈرا اور نہ میں اب ڈروں گا، تمھارے لیے میں اکیلا ہی کافی ہوں۔

عمران خان نے کل اداروں کے خلاف زہر اگلا ہے،وزیراعظم

عمران خان کے فوج اور اُس کی قیادت پر انتہائی غلط اور بھونڈے الزامات پر ریٹائرڈ فوجی سامنے آ گئے۔

القادر یونیورسٹی کا زمین پر تاحال کوئی وجود نہیں،خواجہ آصف کا قومی اسمبلی میں انکشاف

سیاسی مفادات کے لئے ملک کونقصان نہیں پہنچانا چاہئے

سافٹ ویئر اپڈیٹ، میں پاک فوج سے معافی مانگتی ہوں،خاتون کا ویڈیو پیغام

عارف علوی بھی اپنی غیرجانبداری سے ہٹ کر پارٹی کے چیئرمین عمران خان کے نقش قدم پر چل پڑے

فوج اور قوم کے درمیان خلیج پیدا کرنا ملک دشمن قوتوں کا ایجنڈا ہے،پرویز الہیٰ

لسبیلہ ہیلی حادثہ، پاک فوج کیخلاف مہم میں یوٹیوبر سمیت سوشل میڈیا ایکٹوسٹ بھی شامل

Leave a reply