لسبیلہ ہیلی حادثہ، پاک فوج کیخلاف مہم میں یوٹیوبرسمیت سوشل میڈیا ایکٹوسٹ بھی شامل

0
74

لسبیلہ ہیلی حادثہ، پاک فوج کیخلاف مہم میں یوٹیوبر سمیت سوشل میڈیا ایکٹوسٹ بھی شامل

سانحہ لسبیلہ ، پاک فوج کے خلاف پروپیگنڈہ کرنے والے سوشل میڈیا ایکٹوسٹ کی طویل فہرست سامنے آ گئی ہے،بلوچستان کے علاقے لسبیلہ میں ہونیوالے ہیلی کاپٹر حادثے کے بعد سوشل میڈیا پر پاک فوج کے خلاف پروپیگنڈہ کیا گیا تھا، پاک فوج کے شہداء کی بھی پروپیگنڈہ کر کے توہین کی گئی تھی جس پر ترجمان پاک فوج نے بھی بیان جاری کیا تھا پاک فوج، شہداء کیخلاف پروپیگنڈے کی مذمت کی تھی اور کہا تھا کہ یلی کاپٹر حادثے کے بعد منفی سوشل میڈیا مہم کے باعث شہدا کے لواحقین کی دل آزاری ہوئی جس پر شہدا کے خاندانوں اور افواج پاکستان کےرینک اینڈ فائل میں شدیدغم وغصہ اوراضطراب ہے

لسبیلہ سانحہ کے بعد پاک فوج کے خلاف منفی مہم کے حوالہ سے ایک تحقیقاتی ٹیم تشکیل دی گئی تھی، جس نے اپنی تحقیقات مکمل کر لی ہیں، باغی ٹی وی کو موصول رپورٹ کے مطابق تفتیشی حکام نے 580 اکاؤنٹس کی تحقیقات کیں، ان میں سے 178 ایسے اکاؤنٹ تھے جن پر پی ٹی آئی کا جھنڈا یا نشان تھا اور وہ پی ٹی آئی کی حمایت میں بولنے والے تھے، تحقیقاتی رپورٹ کے مطابق بھارت سے بھی 18 اکاؤنٹ ایسے تھے جنہوں نے پاک فوج و شہداء لسبیلہ کے خلاف مہم میں حصہ لیا. 123 اکاؤنٹس بغیر تصویر کے تھے. پروفائل پکچر کے بغیر والے اکاؤنٹ کی تعداد 123 تھی، باغی ٹی وی کو حاصل ہونے والی تحقیقاتی رپورٹ کے مطابق 168 اکاؤنٹس کی شناخت کر لی گئی ہے،123 اکاؤنٹ شناخت کے لئے نادرا کو بھجوائے گئے ہیں،238 اکاؤنٹ جعلی تھے جو اداروں کے خلاف پروپیگنڈہ کرتے رہے.

باغی ٹی وی کو ملنے والی تحقیقاتی رپورٹ میں پاک فوج اور شہداء کے خلاف پروپیگنڈہ کرنیوالے اور مذموم مہم چلانے والے افراد کا نام،انکا فون نمبر، مکمل پتہ اور انکی جانب سے کی گئی پوسٹ کا سکرین شاٹ موجود ہے ،اداروں کیخلاف پروپیگنڈہ کرنیوالوں میں یوٹیوبر، سوشل میڈیا ایکٹوسٹ ،ٹک ٹاکرز کے نام موجود ہیں. فہرست میں سمیع ابراہیم، صابر شاکر،علی سلمان علوی،سید مہدی رضا حیدر عرف ٹیکسی ڈرائیور،عمران عاشق، محمد وقار ملک، امداد حسین شہزاد،عمران افضل راجہ،میاں عثمان عزیز، حمزہ کلیم ،جمیل فاروقی، رضوان احمد غلزئی،عمر انعام سمیت دیگر شامل ہیں.

عمران خان کیخلاف تحریک عدم اعتماد کامیاب ہوئی اور وہ وزیراعظم کی کرسی سے اترے تو اسوقت سے لے کر اب تک تحریک انصاف کے سوشل میڈیا ایکٹوسٹ مسلسل اداروں پر تنقید کر رہے ہیں، عمران خان سمیت پارٹی کے دیگر رہنما بھی جہاں تنقید کرتے ہیں وہیں ٹویٹر پر پی ٹی آئی سوشل میڈیا ایکٹوسٹ کی جانب سے مسلسل ٹویٹس کی جاتی ہیں، پاکستان کی محافظ فوج اور اسکے سپہ سالار آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کے حوالہ سے شاید پاکستان کے پڑوسی اور دشمن ملک بھارت نے شاید اتنا پروپیگنڈہ نہیں کیا ہو گا جتنا پی ٹی آئی ایکٹوسٹ نے کر لیا. اداروں کی جانب سے جب بھی کوئی کاروائی ہوتی ہے اور کسی ملزم کو پکڑا جاتا ہے تو اسکا تعلق پی ٹی آئی سے ہی نکلتا ہے. ایسی درجنوں معافی کی ویڈیو سامنے آ چکی ہیں جس میں پی ٹی آئی سوشل میڈیا ایکٹوسٹ اپنی غلطی کا اعتراف کرتے ہیں اور معافی مانگتے ہیں.

عارف علوی بھی اپنی غیرجانبداری سے ہٹ کر پارٹی کے چیئرمین عمران خان کے نقش قدم پر چل پڑے

فوج اور قوم کے درمیان خلیج پیدا کرنا ملک دشمن قوتوں کا ایجنڈا ہے،پرویز الہیٰ

سپریم کورٹ نے دیا پی ٹی آئی کو جھٹکا،فواد چودھری کو بولنے سے بھی روک دیا

عمران خان نے کل اداروں کے خلاف زہر اگلا ہے،وزیراعظم

عمران خان کے فوج اور اُس کی قیادت پر انتہائی غلط اور بھونڈے الزامات پر ریٹائرڈ فوجی سامنے آ گئے۔

القادر یونیورسٹی کا زمین پر تاحال کوئی وجود نہیں،خواجہ آصف کا قومی اسمبلی میں انکشاف

سیاسی مفادات کے لئے ملک کونقصان نہیں پہنچانا چاہئے

سافٹ ویئر اپڈیٹ، میں پاک فوج سے معافی مانگتی ہوں،خاتون کا ویڈیو پیغام

Leave a reply