fbpx

کراچی میں آج پھر گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیش گوئی

محکمہ موسمیات نے کراچی میں آج شام گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیش گوئی کردی تاہم جمعہ کی صبح مغربی ہواؤں کا سلسلہ کراچی سے نکل جانے کی توقع ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کراچی ، حیدرآباد،سکھر، لاڑکانہ میں گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ شہر کا آج مطلع ابر آلود رہنے کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق کل صبح تک وقفے وقفے سے بوندا باندی اورمعتدل بارش ہوسکتی ہے تاہم رات تیز بارش متوقع ہے جبکہ کل مغربی ہواؤں کا سلسلہ کراچی سے نکل جانے کا امکان ہے۔

شہرِ قائد میں آج کم سے کم درجۂ حرارت 15 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا ہے جبکہ آج زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 24 ڈگری سینٹی گریڈ تک جانے کا امکان ہے۔

مشیر وزیراعلیٰ سندھ نے پی ڈی ایم اے اور ضلعی انتظامیہ کو ہدایات دیتے ہوئے کہا پی ڈی ایم سمیت دیگرادارے الرٹ رہیں اور کسی بھی ہنگامی صورتحال سےنمٹنےکےلیےوسائل بروئے کارلائیں۔

مشیر وزیراعلیٰ سندھ نے پی ڈی ایم اے سندھ کو ایمرجنسی سینٹر 24 گھنٹے فعال رکھنےکی ہدایت کی اور کہا بلوچستان سےآنےوالابارشوں کاسلسلہ مزیدچند دن جاری رہے گا۔

دوسری جانب محکمہ موسمیات نے ملک کے بیشتر علاقوں میں آج بارش اور پہاڑوں پر برفباری کی پیش گوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ لاہور،فیصل آباد، گجرات، سیالکوٹ،منڈی بہاؤالدین میں بارش متوقع ہے۔

اسلام آباد اورروالپنڈی میں بھی محکمہ موسمیات نے مینہ برسنے کی پیش گوئی کی ہے جبکہ پشاور، چترال، ، مانسہرہ، ایبٹ آباد ، کوئٹہ، ژوب، زیارت ،گوادر میں بارش اور برفباری کاامکان ہے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!