ماتحت اہلکاروں کے ساتھ نامناسب رویہ،جاپان سیلف ڈیفنس فورس کے میجر جنرل کی دو درجے تنزلی

ماتحت عملے کو ہراساں کرنے پر جاپان کے میجر جنرل کو لیفٹیننٹ کرنل بنا دیا گیا
0
120
milittry

ماتحت اہلکاروں کے ساتھ نامناسب رویے کے باعث جاپان کی سیلف ڈیفنس فورس کے میجر جنرل کی دو درجے تنزلی کر دی گئی۔

باغی ٹی وی : عالمی میڈیا کے مطابق وزارت دفاع نے جمعہ کو کہا کہ گراؤنڈ سیلف ڈیفنس فورس کے ساتھ 50 کی دہائی میں ایک میجر جنرل کو ماتحتوں کے خلاف طاقت سے ہراساں کرنے کے الزام میں لیفٹیننٹ کرنل کے دو درجات سے تنزلی کر دی گئی ہے-

ماتحت عملے کو ہراساں کرنے پر جاپان کے میجر جنرل کو لیفٹیننٹ کرنل بنا دیا گیا جاپانی جنرل کے رویے سے 5 اہلکار ذہنی مسائل سے دوچار ہوئے تھے، جاپانی سیلف ڈیفنس فورسز میں طاقت اور جنسی ہراسانی کے کیسز کی وجہ سے 245 اہلکاروں کے خلاف کارروائیاں کی گئیں۔ جن میں گراؤنڈ سیلف ڈیفنس کے 166، میری ٹائم 36 اور ایئر ڈیفنس کے 26 اہلکار شامل ہیں۔

برطرفی کے بعد دوسری سب سے بھاری سزا اور GSDF میں پہلی دو درجے کی تنزلی تھی یہ واقعہ SDF کی سابق رکن رینا گونوئی کے SDF میں ہونے والی جنسی ہراسانی کے بارے میں منظر عام پر آنے کے بعد کیے گئے خصوصی معائنہ کے دوران رپورٹ کیا گیا۔

وزارت کے مطابق، معائنے کے دوران 1,325 رپورٹس میں سے کل 247 پاور اور جنسی ہراسانی کے کیسز کو تسلیم کیا گیا اس نے 247 مقدمات میں سے 207 کے لیے کل 245 افراد کو سزا سنائی ان میں جی ایس ڈی ایف کے 166 ارکان، میری ٹائم سیلف ڈیفنس فورس کے 36 ارکان اور ایئر سیلف ڈیفنس فورس کے 26 ارکان شامل ہیں۔

وزارت بقیہ 40 مقدمات میں سزاؤں پر بھی غور کر رہی ہے جبکہ 12 دیگر مقدمات کی تفتیش کر رہی ہے۔

میجر جنرل نے مارچ 2020 اور دسمبر 2022 کے درمیان تربیت کے دوران ماتحتوں کے خلاف بار بار زبردستی کے الفاظ استعمال کیے، جس کی وجہ سے پانچ افراد کو ذہنی صحت کے مسائل پیدا ہوئے اور نو ماہ تک کام سے چھٹی لی گئی معائنے کے دوران، انہوں نے کہا کہ انہیں یقین نہیں ہے کہ ان کے اقدامات طاقت کی ہراسانی کے مترادف ہیں۔

Leave a reply