مائیکروسافٹ نے ’کینڈی کرش‘ بنانے والی کمپنی خرید لی

0
30

کیلیفورنیا: مائیکروسافٹ نے کینڈی کرش سمیت کئی مشہور گیمز بنانے والی کمپنی ’ایکٹیویژن بلیزارڈ‘ 68.7 ارب ڈالر (12,157 ارب پاکستانی روپے) کی خطیر رقم میں خرید لی ہے۔

باغی ٹی وی :اس حوالے سے مائیکروسافٹ کی جانب سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کی گئی جس میں مائیکروسافٹ ایکس باکس اور ایکٹیویژن بلیزارڈ کے لوگوز ایک ساتھ دکھائے گئے ہیں متعلقہ پریس ریلیز میں مائیکروسافٹ کارپوریشن کی جانب سے یہ ارادہ ظاہر کیا گیا ہے کہ وہ ایکٹیویژن بلیزارڈ کو خرید لے گی۔


البتہ گیمنگ کی جدید دنیا سے واقفیت رکھنے والے ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ اعلان خریداری کا عمل مکمل ہونے کے بعد ہی کیا گیا ہے ورنہ اس میں اتنے واضح طور پر رقم کا تذکرہ نہیں کیا جاتا۔

کمپیوٹرکی تخلیق ورچوئل سوشل میڈیا انفلوئنسرموسیقار بننے کے لئے تیار

اس خریداری کے ساتھ ہی نہ صرف ایکٹیویژن بلیزارڈ کے گیمز سیمت تمام مصنوعات اور اثاثہ جات مائیکروسافٹ کی ملکیت ہوجائیں گے بلکہ مائیکروسافٹ کو ایکس باکس اور روایتی آن لائن گیمنگ سے آگے بڑھ کر موبائل گیمنگ کی دنیا میں تیزی سے آگے بڑھنے کا موقع بھی ملے گا۔

مائیکروسافٹ کی پریس ریلیز میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ ایکٹیویژن بلیزارڈ کی مہارت استعمال کرتے ہوئے، آنے والے برسوں میں ’میٹاورس‘ کےلیے بھی نئے گیمز تیار کیے جائیں گے۔

4,500 سال پہلے گھوڑوں کی بجائے جنگی گدھوں سے کام لیا جاتا تھا

پریس ریلیز میں مزید بتایا گیا کہ مائیکروسافٹ Tencent اور Sony کے پیچھے، آمدنی کے لحاظ سے دنیا کی تیسری سب سے بڑی گیمنگ کمپنی بن جائے گی۔ منصوبہ بند حصول میں میجر لیگ گیمنگ کے ذریعے عالمی ای اسپورٹس سرگرمیوں کے علاوہ ایکٹیویژن، بلیزارڈ اور کنگ اسٹوڈیوز جیسے "وار کرافٹ،” "ڈیابلو،” "اوور واچ،” "کال آف ڈیوٹی” اور "کینڈی کرش” کی مشہور فرنچائزز شامل ہیں۔ کمپنی کے تقریباً 10,000 ملازمین کے ساتھ دنیا بھر میں اسٹوڈیوز ہیں۔

دنیا کے سب سے بڑے اور نایاب ہیرے کی نمائش

مائیکروسافٹ کے چیئرمین اور سی ای او ستیہ ناڈیلا نے کہا کہ”آج تمام پلیٹ فارمز پر گیمنگ تفریح ​​کا سب سے متحرک اور دلچسپ زمرہ ہے اور میٹاورس پلیٹ فارمز کی ترقی میں کلیدی کردار ادا کرے گا۔” "ہم گیمنگ کے ایک نئے دور کا آغاز کرنے کے لیے عالمی معیار کے مواد، کمیونٹی اور کلاؤڈ میں گہری سرمایہ کاری کر رہے ہیں جو کھلاڑیوں اور تخلیق کاروں کو پہلے رکھتا ہے اور گیمنگ کو محفوظ، جامع اور سب کے لیے قابل رسائی بناتا ہے۔”

مائیکروسافٹ گیمنگ کے سی ای او فل اسپینسر نے کہا، "ہر جگہ کھلاڑی ایکٹیویژن بلیزارڈ گیمز کو پسند کرتے ہیں، اور ہمیں یقین ہے کہ تخلیقی ٹیموں کے سامنے ان کا بہترین کام ہے۔” "ہم مل کر ایک ایسا مستقبل بنائیں گے جہاں لوگ اپنی مرضی کے کھیل کھیل سکیں، عملی طور پر کہیں بھی وہ چاہیں۔”

انسٹا گرام کا اپنی اسٹوریز کا نیا فیچر متعارف کروانے پر کام شروع

واضح رہے کہ ایکٹیویژن بلیزارڈ کی ذیلی کمپنی ’کنگ اسٹوڈیو‘ کا تیار کردہ ’کینڈی کرش‘ اب تک تقریباً تین ارب سے زیادہ مرتبہ ڈاؤن لوڈ کیا جاچکا ہے اور یہ دنیا کے مشہور ترین گیمز میں شمار ہوتا ہے جسے اسمارٹ فون کے علاوہ فیس بُک میں بھی براہِ راست کھیلا جاسکتا ہے۔

Leave a reply