جنرل عاصم منیر کے نام مبشر لقمان کا اہم پیغام

تمام برائیوں کی جڑ عدلیہ کا نظام ہے
0
207
ML

سینئر اینکرپرسن مبشر لقمان نے اپنے یوٹیوب ولاگ میں کہا کہ لوگ تین وجوہات کے سبب پاکستان میں انوسٹ نہیں کررہے ہیں اور اب جو جنرل عاصم منیر باہر سے فارن انوسٹمنٹ بھی لارہے چاہے وہ سعودیہ سے ہو یا یو اے ای سے ہو، یہ سب بڑی خوش آئین باتیں ہیں لیکن اس کا رول آؤٹ پلان بھی ہونا چاہئے، کیونکہ پورے گلف ممالک میں اتنے لوگ نہیں ہیں جتنے پاکستان میں ہیں کیونکہ ہماری 23 سے 25 کروڑ آبادی ہے.

مبشر لقمان نے کہا کہ ہمارے ساڑھے تین کروڑ لوگ تو ایسے ہیں جن کو خرچ کرنے کا شوق ہے اور وہ ہاٹیلز وغیرہ میں جاتے ہیں، اور مختلف ذریعے سے وہ رقم خرچ کرتے ہیں، لیکن پھر بھی یہاں پر باہر کے لوگ انوسٹمنٹ کرنے کیوں نہیں آتے ہیں، اور وہاں تو چند کروڑ ہیں جبکہ یہاں تو 24 کروڑ ہیں.

سینئر اینکر کا کہنا تھا کہ اگر وہ دو سے چار فیصد کو بھی ٹارگٹ کریں تو پاکستان میں پیسہ بھی بے انتہاء ہے، لہذا پھر بھی وہ اہم وجہ کیا ہے کہ براہ راست انوسٹمنٹ سے گھبراتے ہیں، اب اس پر میں آپ کو دو مثالیں دیتا ہوں کہ ہماری قانون کی بالادستی کروانے والی ایجنسز کوئی کام ہونے نہیں دیتی ہیں کیونکہ حال ہی مجھے ایک بات پتا چلی جس میں ایک چائنیز نے پاکستان میں سمارٹ فون کیلئے فکٹری لگانے کا ارادہ کیا تاکہ پاکستانیوں کو سستے موبائل فراہم ہوسکیں لیکن جیسے ہی ایف آئی اے والوں کو علم ہوا تو انہوں نے اس انوسٹر کو فون کرکے کہاکہ آپ ہمیں ایک کروڑ ماہانہ ادا کریں گے.

مزید یہ بھی پڑھیں؛
ڈالر 5 روپے سستا ہوگیا
افغان انجینئرز نے70سے زائد طیاروں کی مرمت کرکے انہیں دوبارہ پرواز کے قابل بنا دیا
پاکستان کے معروف مرثیہ نگار اور قصیدہ گو شاعر ساحر لکھنوی
سی ٹی ڈی کی کاروائی،سات مبینہ دہشتگرد گرفتار
ہیلی کاپٹر حادثے پر بہت دکھ ہوا،اللہ تعالی شہدا کے درجات بلند کرے، نواز شریف
اگلے 10 دن اہم،بازی پلٹ گئی،نواز شریف،مریم پر ریڈ لائن ختم، بڑی تیاریاں شروع
اوپن مارکیٹ؛ ڈالر 331 روپے کی بلند ترین سطح پر پہنچ گیا

جب اس پر چینی انوسٹر نے پوچھا کہ آپ کو کس بنا پر رقم ادا کروں تو ایف آئی اے ڈائریکٹر نے انہیں کہاکہ ہم آپ کو پروکٹشن فراہم کریں گے، اور آپ کو بچا کر رکھیں گے اس پر انہوں نے کہا کہ ہم تو کوئی غلط کام نہیں کرتے نہ ہمیں ان چیزوں کی ضرورت ہے کیونکہ پاکستانی ہمیں بہت عزت دیتے ہیں. مبشر لقمان نے دعویٰ کیا کہ ایف آئی اے والوں نے ان کو کہا آپ غلط کام کرلو ہم بچائیں لیکن انہوں نے صاف صاف انکار کردیا.

سینئر اینکر کے مطابق اس انکار پر ایف آئی اے نے ان کے خلاف کاروائی ڈال دی اور اکاؤنٹ سیز کردیئے، اور وجہ یہ بنائی کہ ہمیں بتائیں کہ یہ پیسہ کہاں سے آرہا ہے اور کہاں جارہا ہے؟ تاہم پھر ثبوت کی بنیاد پر وہ لوگ پکڑے گئے کیوں کہ وہ عدالت چلا گیا تھا لہذا اب تحقیقات ہورہی ہیں اور آپ کو پتا ہے کہ اس ملک میں تحقیقات کتنی لمبی چلتی اور پھر جیسے رضوانہ کیس میں جج کی بیوی کو رہائی مل گئی ہے یہ تو اس ملک کا حال ہے پھر کیوں لوگ خوف نہ کھائیں اس ملک میں کاروبار کرنے سے گھبرائیں، مبشر لقمان نے پاکستانی فوج کے سربراہ جنرل عاصم منیر کو مشورہ دیا کہ جب تک اس کا جوڈیشل نظام ٹھیک نہیں ہوتا تب تک اس ملک میں کچھ بھی ٹھیک نہیں ہوسکتا ہے، کیونکہ تمام برائیوں کی جڑ یا ماں کہہ لیں یہی عدلیہ کا نظام ہے یہاں جو بھی پھنستا ہے رل جاتا ہے،

Leave a reply