روسی دارالحکومت ماسکو پر ڈرونز حملے

0
35

روسی دارالحکومت ماسکو کو ڈرون حملوں کا نشانہ بنایا گیا ہے۔

باغی ٹی وی : ماسکو کے میئر سیرگئی سوبیانن نے بتایا کہ منگل کی صبح سویرے ایک ڈرون حملے کی وجہ سے کئی عمارتوں کو معمولی نقصان پہنچا۔ شہرکی تمام ایمرجنسی سروسز کے کارکن جائے وقوعہ پر موجود ہیں کسی کے بھی شدید زخمی ہونے کی اب تک کوئی اطلاع نہیں۔

پاکستان میں غلطی سے میزائل فائرنگ کے واقعہ،حکومت کو 24 کروڑبھارتی روپے کا نقصان برداشت …

ماسکو پر یہ ڈرون حملے یوکرین کے دارالحکومت کیف پر بھی اسی طرح کے حملوں کے ایک روز بعد کیے گئے۔ ان حملوں میں کم از کم ایک شخص ہلاک ہوا تھا۔


سوشل میڈیا پر جاری ویڈیوز میں بعض مکانات کی کھڑکیوں کے شیشے ٹوٹے ہوئے اورآسمان کی طرف اٹھتےہوئےدھوئیں کے بادل دیکھے جا سکتے تھے روس کی تفتیشی کمیٹی کا کہنا ہے کہ روسی فضائی دفاع نے منگل کے روز ماسکو کی طرف آنے والے متعدد ڈرونز مار گرائے۔

روس کی "جاسوس وہیل” سویڈن کے ساحلوں پر پہنچ گئی


ایک روسی رکن پارلیمان میکسم ایوانوف کاکہناتھاکہ ماسکو پرمنگل کی صبح کیا گیا حملہ دوسری عالمی جنگ کےبعد روسی دارالحکومت پر آج تک کیا گیا سب سے سنگین حملہ تھا ان کی طرف سے کہی گئی یہ بات اب ’نئی حقیقت‘ ہے اور اب کوئی بھی شہری محفوظ نہیں آپ اپنے وطن کے لیے آہنی ہاتھوں سے یا تو اپنے دشمن کو کچل دیں یا پھر بزدلی اور غداری آپ کے خاندان کو ڈھانپ لے گی۔

ترکیہ اور مصر کا دہائی سے معطل سفارتی تعلقات بحال کرنے پر اتفاق


ماسکو کے گورنر آندرے ووروبائیوف نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹیلی گرام پر بتایا کہ ماسکو کی طرف آنے والے متعدد ڈرونز کو مار گرایا گیا ہے۔ فوری طور پر یہ معلوم نہیں ہوسکا کہ یہ ڈرونز کہاں سے بھیجے گئے تھے ماسکو کے میئر نے بتایا کہ بعض مکانات سے ان کے مکینوں کو نکال کر خالی بھی کرا لیا گیا۔

Leave a reply