ناسا نے خلا سے زمین کی دلکش ویڈیو شئیر کر دی

0
44

ناسا نے خلا سے زمین کی بلکل ہی مختلف زاویوں سے بنائی ہوئی ایک ویڈیو جاری کر دی۔

ناسا:ناسا کی جانب سے جاری کی گئی ویڈیو میں دکھائے گئے مناظر بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کے زمین سے 490 کلومیٹر دور 90 منٹ کے دورانیے میں زمین کے گرد اپنا چکر مکمل کرتے ہوئے مارچ 2022 سے مارچ 2023 کے درمیان محفوظ کیے گئے تھے۔

سلمان خان کی فلم ’کسی کا بھائی کسی کی جان‘ آن لائن لیک ہوگئی

ناسا نے انسٹاگرام پر پوسٹ کی ہوئی ویڈیو کے کیپشن میں لکھا کہ زمین کو اپنے سامنے سے گذرتے ہوئے دیکھنے کا تجربہ، ایسے لوگ جنہیں زمین کے مدار سے خلا میں مختلف زاویوں سے اسے دیکھنے کا نایاب موقع میسر ہوتا ہے ان کا کہنا ہے کہ خلا میں 250 میل کی دوری سے نیلے کنچے (ماربل) جیسا یہ گولا بے انتہا خوبصورت، انتہائی دلفریب اور متاثرکن نظر آتا ہے۔

یہ دیکھنے کا آپ کا موقع ہے کہ آیا آپ اتفاق کرتے ہیں: یہ انتہائی ہائی ڈیفینیشن ویڈیو مناظر، جو مارچ 2022 اور مارچ 2023 کے درمیان بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کی مہمات 67 اور 68 کے دوران کیپچر کیے گئے تھے، آپ اپنے آپ کو ایک اسٹیشن کے عملے کے رکن کے طور پر تصور کریں جس میں ڈیوٹی سے ایک گھنٹے کی چھٹی ہے اور کچھ بھی نہیں-

جنگ عظیم دوم میں غرق ہونیوالے جاپانی بحری جہاز کا ملبہ 81 سال بعد مل …

ناسا کی جانب سے پوسٹ کیے جانے کے بعد صارفین کی جانب سے ویڈیو کو 80 لاکھ سے زائد مرتبہ دیکھا گیا ہے جبکہ اس پر 4۔7 لائکس اور 2000 سے زائد مرتبہ کمنٹ کیا گیا ہے۔

اس سے چند روز قبل ناسا نے جیمز ویب ٹیلی اسکوپ سے کھینچی ہوئی اے آر پی 220 نامی کہکشاں کی ایک تصویر بھی شیئر کی تھی جس کی چمک کھربوں سورجوں کی روشنی سے زیادہ لگ رہی تھی۔

اسپیس ایکس کا سب سے طاقتور راکٹ تجرباتی پرواز کے دوران ہی تباہ

Leave a reply