fbpx

نیو دہلی:خوفناک آتشزدگی، 26 افراد ہلاک، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ

نئی دہلی :نیو دہلی، خوفناک آتشزدگی، 26 افراد ہلاک، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ،اطلاعات کے مطابق مغربی دہلی میں منڈکا میٹرو اسٹیشن کے قریب ایک تجارتی عمارت میں خوفناک آگ لگنے سے کم از کم 26 افراد ہلاک اور 30 افراد زخمی ہو گئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق چار منزلہ عمارت میں لگنے والی خوفناک آگ لگنے سے متعدد افراد ہلاک ہو گئے ہیں، اب تک 26 لاشیں نکالی جا چکی ہیں پولیس کو خدشہ ہے کہ یہ تعداد بڑھ سکتی ہے۔ حکام نے بتایا کہ ایک منزل کی تلاش ابھی باقی ہے۔

تقریباً 30 فائر ٹینڈرز اب بھی جائے وقوعہ پر موجود ہیں اور ایمبولینسیں امدادی کاموں کے لیے تعینات ہیں۔آگ سے جھلسنے والے 40 سے زائد افراد کو اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ پولیس نے بتایا کہ عمارت سے تقریباً 60-70 لوگوں کو بچا لیا گیا ہے۔

بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ تجارتی عمارت جس میں بنیادی طور پر دفتر کی جگہ تھی – مغربی دہلی میں منڈکا میٹرو اسٹیشن کے قریب واقع ہے۔فائر ڈپارٹمنٹ کے حکام کے مطابق آگ لگنے کی اطلاع شام 4.40 بجے ملی، جس کے بعد 20 فائر ٹینڈرز موقع پر پہنچ گئے۔

ڈپٹی کمشنر آف پولیس (آؤٹر) سمیر شرما نے کہا کہ آگ عمارت کی پہلی منزل سے شروع ہوئی، جس میں سی سی ٹی وی کیمرہ اور راؤٹر بنانے والی کمپنی کا دفتر ہے۔