fbpx

’پاوری ہو رہی ہے‘ پر ویڈٰیو بنانے سے رمشا خان کا ہاتھ جوڑ کر انکار

پاکستان ڈرامہ انڈسٹری کی نامور اداکارہ رمشا خان نے وائرل شدہ ویڈیو ’پاوری ہو رہی ہے‘ کی ری کری ایٹ ویڈیو بنانے سے ہاتھ جوڑ کر انکار کردیا۔

باغی ٹی وی :چند روز قبل پاکستانی لڑکی دنانیر مبین نے چند سیکنڈ کی ایک مختصر ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی جس میں وہ منفرد اسٹائل میں اردو بولتے ہوئے کہہ رہی تھیں ’یہ ہماری کار ہے، یہ ہم ہیں اور یہ ہماری پاوری ہورہی ہے۔‘

دینانیر مبین کا یہ انداز لوگوں کو اتنا زیادہ پسند آیا کہ عام لوگوں ،کھلاڑیوں اور فنکاروں نے اس ویڈیو کو ری کری ایٹ کرکے سینکڑوں مزاحیہ ویڈیوز بناکر سوشل میڈیا پر شیئر کیں۔ صرف پاکستان میں ہی نہیں بلکہ بھارت میں بھی دنانیر مبین کی ویڈیو بہت زیادہ وائرل ہورہی ہے بھارتی اداکار بھی ’پاکستانی پارٹی‘ کے رنگ میں رنگ گئے ہیں-

تاہم اب اداکارہ رمشا خان نے مذکورہ طرز کی ویڈیو بنانے سے معذرت کر لی ہے۔

اداکار عمر خان نے سوشل میڈیا پر ویڈیو شیئر کی جس میں اُن کے ہمراہ اداکارہ مریم نور اور رمشا خان بھی موجود ہیں۔ اداکار نے موقع سے فائدہ اُٹھاتے ہوئے ’پارٹی گرل‘ کی طرح اپنی ویڈیو بنانے کی کوشش کی جس پر انہیں بے عزتی کا سامنا کرنا پڑا۔

عمر خان نے ویڈیو میں اپنا اور مریم کا تعرف کروایا لیکن جب انہوں نے بتایا کہ میرے ساتھ رمشا بھی ہیں بس یہ کہنا تھا کہ اداکارہ رمشا غصے میں آگئیں اور انہوں نے ہاتھ جوڑ کر کہا کہ خدا کا واسطہ ہے چپ ہوجاؤ، کچھ نہیں ہو رہا نہ ہی کوئی پارٹی ہو رہی ہے بلکہ صرف کام ہو رہا ہے۔

’پاوری ہورہی ہے‘ ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ

پاکستانی لڑکی کی دلچسپ ویڈیو پر بھارتی یوٹیوبر نے گانا تیار کر لیا

یہ ہماری کار ہے، یہ ہم ہیں اور یہ ہماری پارٹی ہو رہی پر فنکاروں کی مزاحیہ ویڈیوز

اداکارہ اقرا عزیز ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ کیوں؟

پاوری گرل دینانیر نے وائرل ویڈیو کی میمز پر خاموشی توڑ دی

پاکستانی پاوری گرل کی ویڈٰیو سے متاثر بھارتی پولیس نے مودی سرکار کو آئینہ دکھا دیا

اسٹیٹ بینک آف انڈیا بھی پاکستانی ’پاوری گرل‘ کی ویڈٰیو سے متاثر

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.