پہلے سشما قریشی سے دور بھاگی، پھر ایسا کیا ہوا کہ مٹھائی پیش کر دی

0
25

پاکستانی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور ہندوستانی وزیر کارجہ سشما سوراج کے درممیان وزرائے خارجہ کونسل اجلاس کے بعد ملاقات ہوئی ہے جس میں مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا گیا. اس موقع پر سشما سوراج نے کہاکہ میں آپ کیلئے مٹھائی لائی ہوں‌ تاکہ آپ کا لہجہ میٹھا ہو جائے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ‌کے مطابق شاہ محمود قریشی اور سشما سوراج کے درمیان ہونے والی ملاقات سے متعلق پاکستانی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ میں نے ہندوستانی وزیر خارجہ سے کہا تمام معاملات مذاکرات سے حل کر لیں، وزیر اعظم عمران خان نے اپنی پہلی تقریر میں‌ ہی یہ پیش کش کی تھی کہ انڈیا ایک قدم آگے بڑھیں‌ہم دو قدم آگے بڑھیں‌گے.

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھاکہ سشما کو شکوہ تھا کہ ہم بعض اوقات کڑوا بولتے ہیں اس لئے میں‌مٹھائی لائی ہوں جس پر میں نے ان سے کہا کہ ہم کڑوی باتیں نہیں‌کرتے بلکہ آپ کی جانب سے ایسی حرکتیں‌کی جاتی ہیں.

یاد رہے کہ قبل ازیں کرغیز ستان کے دارالحکومت بشکیک میں شنگھائی تعاون تنظیم کی وزرائے خارجہ کونسل کے اجلاس کے موقع پر سشما سوراج اور شاہ محمود قریشی ایک دوسرے کی بغل میں کھڑے تھے تاہم جب گروپ فوٹو کی باری آئی تو بھارتی وزیر خارجہ بوکھلا گئیں اور انہوں نے فوری طور پر اپنی جگہ تبدیل کر لی تاہم بعد میں انہوں نے شاہ محمود قریشی سے ملاقات کی.

یاد رہے کہ پلوامہ حملہ کے بعد پاکستان اور بھارت میں ایک مرتبہ پھر زبردست کشیدگی پیدا ہو گئی تھی جس کے بعد بالا کوٹ میں‌نام نہاد سرجیکل سٹرائیک کی گئی اور پھر پاکستان کی طرف سے دو بھارتی طیارے بھی گرادیے گئے تھے.

Leave a reply