fbpx

بورے والا ، پولیس وین حادثہ کا شکار ، ایس او پیز کی خلاف ورزی پر سخت ایکشن

بورےوالا۔ ڈی ایس پی اشرف تبسم نے حیدر سکواڈ اور ٹائیگر فورس کے ہمراہ ریل بازار ، عارف بازار، وہاڑی بازار، جویہ روڈ ، گول چوک میں پیدل بازار کا دورہ کیا اور شام 6 بجے کے بعد لاک ڈاؤن میں حکومت کے جاری کردہ ایس او پیز کے مطابق متعدد دوکانیں کو بند کروایا اور خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف قانونی کارروائی عمل میں لائی گئی۔۔۔

بورےوالا۔ ڈی ایس پی اشرف تبسم کا عوام سے مزید کہنا تھا کہ خدارا کرونا وائرس کو مد نظر رکھتے ہوئے گورنمنٹ کے جاری کردہ ایس او پیز پر عملدرآمد کر کے ایک اچھے شہری ہونے کا ثبوت دیں اور لاڑی اڈے میں موجود ٹرانسپورٹرز حضرات کو ہدایات جاری کی کہ گورنمنٹ آف پنجاب کے ایس او پیز کے مطابق سماجی فاصلہ ہونا ضروری ہے بس مالکان کو ہدایات کیں کہ بس کے اندر ہینڈ سینی ٹائزر گاڑیوں میں موجود ہونا لازم ہے بسوں میں 50 فیصد سواریوں کو بیٹھنے کی اجازت دی گئی ہے جبکہ بسوں میں بیٹھنے والی ہر سواری ڈرائیور کنڈیکٹر کو ماسک ضروری قرار دیا گیا جو اس کی خلاف ورزی کرے گا اس کے خلاف سخت سے سخت قانونی کارروائی کی جائے گی….

دوسری جانب بورےوالا تھانہ شیخ فاضل کی حدود 193 ای بی کے قریب تھانہ گگو منڈی کی پولیس وین کو حادثہ حادثہ میں وین میں سوار2_پولیس اہکار شدید ذخمی ہو گئے

تھانہ شیخ فاضل کی حدود 193 ای بی کے قریب تھانہ گگو منڈی کی پولیس وین کو حادثہ حادثہ میں وین میں سوار دو پولیس اہلکار شدید زخمی ہو گئے زخمی ہونے والوں میں اے ایس آئی افتخار اور ڈرائیور محمد نوید شامل حادثہ گاڑی کا ٹائر بریسٹ ہونے سے ہوا جس سے گاڑی بے قابو ہو کر درخت سے جاٹکرائی زخمی ہونے والے پولیس ایلکاروں کو تحصیل ہیڈ کو آرٹر ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.