fbpx

گلوبل آئیکون پریانکا چوپڑا بھی توہم پرست نکلیں

گلوبل آئیکون پریانکا چوپڑا کی توہم پرستی، مزید کامیابیاں سمیٹنے کے لئے اپنے نام میں ایک اورتبدیلی کرنے والی ہیں۔

باغی ٹی وی : پریانکا چوپڑا نے وضاحت فراہم کیے بغیر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے اپنے نام سے نِک جونس کا نام ہٹا دیا تھا جس کے بعد قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں دونوں کے درمیان طلاق ہوگئی ہے طلاق کی خبروں پر پریانکا چوپڑا اور نِک جونس ابھی تک خاموش ہیں، دونوں کی جانب سے کسی قسم کا کوئی بیان سامنے نہیں آیا تاہم پریانکا چوپڑا کی والدہ مدھو چوپڑا نے اپنی بیٹی اور داماد نِک جونس کی طلاق کی خبروں کی تردید کی تھی-

پریانکا اور نک جونس کی طلاق ہو گئی؟

بعد ازاں نک جونس نے طلاق سے متعلق سب خبروں کے بیچ ایک ویڈیو شیئر کیا جس میں ورزش کرتے نظر آرہے ہیں۔ اس میں نک کو ہارڈ ورک آؤٹ کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔ پریانکا چوپڑا نے تمام افواہوں کے درمیان اس پوسٹ پر کچھ ایسا لکھ ڈالا جس سے سبھی افواہوں پر بریک لگ گیا اور جو طلاق کی خبروں کو خارج کرتا ہے۔

بھارتی اداکارہ عرشی خان ٹریفک حادثے میں زخمی ،اسپتال منتقل

پریانکا چوپڑا نے اپنے کمینٹ میں اپنی خواہش کا اظہار کیا ہے کہ وہ ساری زندگی اپنے شوہر کے ساتھ رہنا چاہتی ہے اور ان کی بانہوں میں مرنا چاہتی ہیں۔

اب خبریں ہیں کہ شوہر کا نام ہٹانے کے بعد اداکارہ اب اپنے نام کے ہُجے بھی تبدیل کرنے والی ہیں اس کی وجہ مزید کامیابیاں سمیٹنا ہے-

بھارتی میڈیا کے مطابق پریانکا چوپڑا مزید کامیابیاں سمیٹنے کے لئے اپنے نام میں ایک اورتبدیلی کرنے والی ہیں سوشل میڈیا پراپنے نام سے نک جونس کا نام ہٹانے کے بعد اب یہ خبرسامنے آئی ہے کہ پریانکا چوپڑا اپنے نام کےہجے بھی بدلنے جارہی ہیں۔

پریانکا کی طلاق کی خبروں پر والدہ کا بیان سامنے آگیا

پریانکا اپنے نام میں تبدیلی کیوں کررہی ہیں اس بارے میں میڈیا رپورٹس کا کہنا ہے کہ پریانکا چوپڑا نام کے ہجے میں تبدیلی جوتشی کے مشورے پرکررہی ہیں تاکہ اپنے کیرئیراورزندگی میں مزید کامیابیاں حاصل کرسکیں پریانکا جلد اپنے نام کے نئے ہجے منظرعام پرلائیں گی۔