ریاست مدینہ میں کرکٹ، وزیراعظم عمران خان کے نام کھلا خط

0
56

ریاست مدینہ میں کرکٹ، وزیراعظم عمران خان کے نام کھلا خط

باغی ٹی وی : خط میں لکھا گیا کہ محترم عمران خان صاحب آپ نے ہم سے اسلام کی سرزمین کا وعدہ کیا تھا۔ ایک پاک سرزمین جہاں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی زندگی کا طریقہ اور جس کی ہمیں بطور مسلمان پابندی کرنی چاہیے۔ ہم نے آپ پر یقین کیا۔ لیکن جس طرح آپ کے ناکام اور جھوٹے احتساب کے دعووں میں پاک سرزمین کے وعدے پر بھی سمجھوتہ کیا گیا ہے۔

آپ نے رمیز راجہ کو چیئرمین پی سی بی مقرر کیا تاہم اس سال پی ایس ایل میں ایک نہیں بلکہ دو بین الاقوامی جوا اور کھیلوں میں سٹے بازی کرنے والی کمپنیوں نے پراکسی ناموں سے ایک ٹیم اور پورے کرکٹ گراؤنڈ کو سپانسر کیا ہے۔ کیا اب ہم ریاست مدینہ میں اسی کو فروغ دے رہے ہیں؟ جناب دونوں جوا کھیلنے والی کمپنیوں نے اپنے مقامی ساتھیوں پی سی بی ،ٹرانس گروپ TRANSGROUP اور ملتان کی ٹیم کے ساتھ مل کر ان کی سپانسر شپ لی ہے اور میچوں کے دوران اپنے لوگو عبد نام دکھا رہے ہیں۔

دورہ پاکستان:آسٹریلوی کرکٹرزنےسیکیورٹی کےحوالےسےپھرتشویش ظاہرکردی

میرے بہنوئی نے خودکشی کر لی جو کہ اس طرح کے آن لائن کیسینو اور جوئے کی سائٹس کی وجہ سے بھاری قرض کی وجہ سے حرام ہے۔ جوا کھیلنا اسلام میں حرام ہے پھر بھی وزیراعظم صاحب آپ کی ناک کے نیچے، آپ کے پی سی بی کے چیئرمین ملتان کی ٹیم کی شرٹس پر Wolf777 ہے اور TRANSGROUP دونوں آن لائن جوا کھیلنے والی کمپنیاں DAFA(ڈی اے ایف اے) دکھا رہی ہیں لیکن سپورٹس نیوز پلیٹ فارم ہونے کا بہانہ کر کے اپنی پراکسیز کے تحت اشتہار دے رہی ہیں۔

پی سی بی کے اینٹی کرپشن کوڈ پر عمل نہ کرنے پرمعذرت خواہ ہوں، ذیشان ملک

خط میں مزید لکھا گیا کہ جناب اللہ آپ کو معاف نہیں کرے گا۔ آپ فوری طور پر پی سی بی کے چیئرمین اور سی ای او سے مستعفی ہونے اور اس بکواس کو بند کرنے کا مطالبہ کریں۔ جو قوم اسلام کے راستے پر نہیں چلتی اس پر اللہ کا غضب نازل ہوتا ہے۔ اس میں ملوث ہر شخص کو کرکٹ سے نکال دینا چاہیے۔ اس طرح کے رویے کو سزا ملنی چاہیئے.تب تک پرائم منسٹر صاحب آپ کا اسلامی جمہوریہ کا دعویٰ اتنا ہی جھوٹا ہے جتنا آپ کا احتساب کا دعویٰ۔ اللہ آپ کو دیکھ رہا ہے۔

کورونا ویکسین لگوانے سے انکار،نوواک جوکووچ دبئی ٹینس ٹورنامنٹ کھیلیں گے؟

واضح رہے کہ پاکستان سپر لیگ کے ساتویں ایڈیشن کے آغاز کے فوراً بعد، ایک بھارتی کمپنی اپنے مہمانوں کو پی ایس ایل کے میچوں میں جوا کھیلنے کی اجازت دیتے ہوئے پکڑی گئی ہے۔ یہ کمپنی پاکستان سپر لیگ میں Dafa News کے نام سے اسپانسر کے طور پر شامل ہے، اور یہ PSL 7 کے میچوں کے لیے آن لائن بیٹنگ کا اہتمام کر رہی ہے۔

پی ایس ایل 7: ملتان سلطانز کی کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے خلاف بیٹنگ جاری

پی ایس ایل 7 کے پانچویں میچ کے دوران اسلام آباد یونائیٹڈ اور پشاور زلمی کے درمیان ڈفا نیوز کا اشتہار نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں آویزاں تھا کیونکہ کمپنی نے پی ایس ایل 7 کے اسپانسر کے طور پر سائن اپ کیا تھا اس کے ساتھ ہی کمپنی Dafa Bet نامی ویب سائٹ پر PSL 7 کے لائیو میچز کے لیے بال ٹو بال بیٹنگ بھی کر رہی تھی۔

جیسے ہی بیٹنگ کے حوالے سے مسئلہ سامنے آیا، Dafa News نے اپنی آفیشل ویب سائٹ سے بیٹنگ پلیٹ فارم کا لنک ہٹا دیا۔ تاہم، شرط لگانے والی کمپنی، Dafa Bet اب بھی آن لائن بیٹنگ کر رہی ہے پاکستان کرکٹ بورڈ نے معاملے کا نوٹس لیتے ہوئے معاملے کی تحقیقات کرنے اور سٹے بازی کے حوالے سے پاکستان کے قانون کے مطابق کارروائی کا فیصلہ کیا ہے۔

فی الحال کسی پلیئر نے پاکستان کے ٹور سے انکار نہیں کیا،جلد اسکواڈ کا اعلان کریں…

Leave a reply