سعودی خلابازوں کا مشن مکمل،10 دن بعد زمین پر واپس پہنچ گئے

0
24

خلا میں سفرکرنے والی پہلی سعودی خاتون خلا باز ریانہ برناوی اور علی القرنی تاریخی خلائی مشن کی تکمیل کے بعد آج زمین پر واپس پہنچیں گے-

باغی ٹی وی: سعودی وقت کے مطابق شام چار بجے سعودی خلا باز بین الاقوامی اسپیس اسٹیشن سے نکل جائیں گے جبکہ امریکی خلائی ادارہ ناسا سعودی خلا بازوں کی اسٹیشن سے روانگی اور زمین پر آمد تک براہ راست کارروائی دکھائے گا۔

مقابلہ حسن میں بیوی کا دوسرا نمبر آنے پر شوہر نے فاتح کا تاج ہی …


10 دن تک جاری رہنے والے خلائی مشن میں خلا بازوں نے متعدد تجربات کیے خلا میں جانے والی پہلی سعودی خاتون ریانہ برناوی نے ٹیم کا شکریہ بھی ادا کیا۔


دو سعودی خلابازوں اور ان کے ساتھی امریکیوں پیگی وائٹسن اور جان شوفنر کو لے کر "ڈریگن” خلائی جہاز جو کہ انسانوں کو خود بخود زمین سے باہر لے جانے والا پہلا خلائی جہاز ہے نے واپسی کا سفر شروع کیا ہے جس میں پانی تک پہنچنے میں تقریباً 12 گھنٹے لگیں گے۔ سعودی عرب کی اسپیس اتھارٹی نے کہا کہ "Ax-2” خلائی مشن جسے 22 مئی کو پہلے سعودی سائنسی مشن کے طور پرشروع کیا گیا تھا وہ اختتام پذیر ہوگیا ہے۔

روس کی "جاسوس وہیل” سویڈن کے ساحلوں پر پہنچ گئی

خلائی جہاز نے منگل کو بین الاقوامی خلائی اسٹیشن سے اپنا علیحدگی کا سفر شروع کیا۔ اس نے فضا میں داخل ہونے تک کئی تجربات کیے اور یوں ساحل سے دور بدھ کی صبح فلوریڈا میں اتر گیا ہے۔

واضح رہے کہ بین الاقوامی اسپیس اسٹیشن سے ایکس ٹو مشن کے لئے خلائی شٹل روانہ ہوئی تھی اس میں پہلی مرتبہ 2 سعودی خلا باز شامل تھے جن میں ایک ریانہ برناوی بھی تھیں جو خلا میں سفر کرنے والی پہلی سعودی خاتون بن چکی ہیں۔

کم ازکم 119 اڑن طشتریاں زمین پر گرکر تباہ ہوچکیں ہیں

Leave a reply