سعودی محقق کی سعودی عرب اور ہندوستان کے تعلقات پر ایک تحقیقی کتاب کی اشاعت

0
31

سعودی عرب کے ’سینٹر فار ریسرچ اینڈ نالج کمیونیکیشن‘ نے "سعودی ،ہندوستانی تعلقات کا ایک تحقیقی مطالعہ جاری کیا ہے-

باغی ٹی وی : غیر ملکی خبررساں ادارے ” العربیہ” نے اپنی رپورٹ میں بتایا کہ موجودہ صورتحال اور مستقبل کی پیشن گوئی” کے عنوان سے اسے محقق اسامہ یوسف الادریسی نے کتابی شکل دی ہے اس مطالعہ کا مقصد سعودی عرب اور ہندوستان کے درمیان موجودہ تعلقات کا تجزیہ اور اس کے تاریخی تناظر کو دیکھتے ہوئے دونوں ممالک جن حالات سےگزرے ہیں اور موجودہ حالات ، اقتصادی اور سیاسی واقعات کی بنیاد پر ان کے درمیان تعلقات کے مستقبل کا اندازہ لگانے کی کوشش کرنا ہے۔

حوثی رہنما نےاپنے بچوں سمیت گھر کے 8 افراد کو موت کے گھاٹ اتار دیا

محقق کا خیال ہے کہ مطالعہ کی اہمیت خطے میں ہونے والی تبدیلیوں، ایک طرف مشرق وسطیٰ کے اہم ممالک کے آپس میں اور دوسری طرف ان کے اور ان کے اتحادیوں کے درمیان طاقت کے توازن میں فرق اور سعودی رجحان سے ملتی ہے سعودی عرب کا جھکاؤ مشرق کی طرف ہےاور اس رجحان کے اثرات دیگر ممالک کے ساتھ مملکت سعودی عرب کے تعلقات پر پڑتے ہیں اس کی اہمیت اس لیے اور بڑھ جاتی ہے کہ ہندوستان سعودی عرب کے لیے اقتصادی اور جغرافیائی طور پر ایک اہم ملک ہے۔

اس تحقیق میں سعودی عرب اور ہندوستان تعلقات کی حقیقت پر بات کی گئی ہے خلیج عرب کے خطے میں ہندوستان کی موجودگی کا جائزہ لیا گیا ہے۔ سعودی عرب اور ہندوستان کے درمیان تعلقات کی تاریخ، موجودہ تبدیلیاں، ہندوستانی معیشت کے حجم کی تعریف، سب سے اہم سعودی مواقع اور فوائد، متوقع چیلنجز، دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو متاثر کرنے والے اہم ترین نکات کے علاوہ تعلقات کے مستقبل کی پیشین گوئی کی گئی ہے۔

العربیہ کی ررپورٹ کے مطابق اپنے مطالعے میں محقق اسامہ الادریسی نے کئی نتائج اخذ کیے ہیں۔ ان میں سے سب سے اہم تحقیق اور مطالعہ کی کمی اور حتیٰ کہ عرب رپورٹس جو سعودی ہندوستان تعلقات میں مواقع اور چیلنجوں کے مسئلے سے نمٹتی ہیں، خاص طور پر اس مسئلے پر سعودی نقطہ نظر۔ تجزیہ اور دور اندیشی کے بارے میں تحقیق کی کمی دکھائی دیتی ہے۔

کھلے پیسے نہیں ہیں توکیا ہوا،بھارت کے ڈیجیٹل بھکاری نےآن لائن بھیک…

کتاب کے مصنف کا خیال ہے کہ ہندوستان کے بڑھتے ہوئے معاشی عروج کے لیے توانائی کے ذرائع کے حصول کی خاطر اس کی دلچسپی اور انھیں محفوظ بنانے کی ضرورت ہے۔ خاص طور پر متبادل یا صاف توانائی جو اس توانائی کے اہم ترین ذرائع میں سے ایک کے طور پر سعودی عرب کے لیے ایک اچھا موقع ہے۔

ہندو انتہا پسندوں کی باحجاب نہتی مسلمان طالبہ کو ہراساں کرنے کی کوشش، لڑکی کے…

رپورٹ کے مطابق محقق اسامہ الادریسی نے نشاندہی کی کہ چین- ہندوستان دشمنی کی نوعیت، امریکی کیمپ میں ہندوستان کی طرفداری کے ساتھ ایک ایسے توازن کی ضرورت ہے جو مملکت کو اس باہم جڑے ہوئے تعلقات سے فائدہ اٹھانے کی ضمانت دیتا ہے، جو ایران کے ساتھ ہندوستان کے اچھے تعلقات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

تحقیق میں سعودی عرب اور ہندوستان کے درمیان تعلقات کو مضبوط بنانے کے لیے ثقافتی اور مذہبی رشتوں میں سرمایہ کاری کرنے کی سفارش کی گئی ہے اور مصنف کو توقع ہے کہ اگر یہ بہت سے عوامل اور تحفظات کو مدنظر رکھا جائے جن کا تحقیق میں تفصیل سے ذکر کیا گیا ہے تو ان تعلقات کا مستقبل اچھا ہوگاساتھ ہندوستان کی توانائی کی مضبوط ضرورت کو پورا کرنے اور اس میدان میں اس کے ساتھ شراکت داری میں داخل ہونے کی اہمیت پر بھی زور دیا۔

کریش لینڈنگ کیوں کی ؟ بھارتی حکومت نے مسلمان پائلٹ کو85 کروڑ کا بل بھیج دیا

Leave a reply