ورلڈ ہیڈر ایڈ

"سیوڈ بائے دا بیل”کے ستارے: اب کہاں ہیں؟

دنیا کو زیک مورس اور اس کے دوستوں سے ‘سیوڈ بائے دا بیل” کے بایڈیس ہائی میں تعارف ہوئے 30 سال ہوگئے ہیں۔

یہ سلسلہ زیک مورس (مارک پال گوسیلار) اور ان کے دوستوں کے بعد بایڈیس ہائی اسکول میں چلا گیا جب انہوں نے اپنے نو عمر دور کی سمت بڑھائی۔ اگرچہ اس شو میں زیادہ تر ڈیٹنگ اور دوستی جیسے ہلکے دل والے موضوعات پر فوکس کیا گیا تھا ، لیکن اس میں منشیات کا استعمال ، نشے میں ڈرائیونگ ، بے گھر ہونے اور ماحولیاتی امور سمیت سنگین امور پر بھی توجہ دی گئی۔

ٹفانی تھیسن ، ڈسٹن ڈائمنڈ ، ماریو لوپیز ، الزبتھ برکلی ، لارک وورحیز اور لیانا کریل نے بھی جیک کے دوست اور ہم جماعت کے ساتھ اداکاری کی ، جبکہ ڈینس ہاسکنز اسکول کے پرنسپل مسٹر بلڈنگ کے طور پر پیش ہوئے۔

بیل کے ذریعہ محفوظ کی گئی بیل کے بعد: دی کالج ایئرز ، جس نے Cal U. میں شرکت کے ساتھ ساتھ کچھ کرداروں کو اپنے ساتھ لے لیا ، جب کہ سیریز کا اختتام لاس ویگاس میں جیک اور کیلی (Thiessen) کی شادی 1994 کے اختتام پر ہوا ، بیل کی طرف سے محفوظ کردہ ایک اسپن آف: دی نیو کلاس 1993-2000 سے نشر ہوا۔

حال ہی میں یہ اعلان کیا گیا تھا کہ لوپیز اور برکلی این سی سی یونیورسل کی اسٹریمنگ سروس میور کے لئے ایک نئی سیریز میں اے سی سلیٹر اور جسی اسپانو کی حیثیت سے اپنے کردار کو دوبارہ پیش کرنے کے لئے ٹیم بنائیں گے۔ ٹریسی وگ فیلڈ کی نئی براہ راست ٹو سیریز کی کامیڈی میں یہ معلوم ہوتا ہے کہ جب کیلیفورنیا کے گورنمنٹ جیک مورس بہت کم آمدنی والے ہائی اسکولوں کو بند کرنے کے لئے گرم پانی میں داخل ہوجاتے ہیں اور اس بات کی تجویز پیش کرتے ہیں کہ طلباء کو بای سائڈ سمیت متعدد اعلی کارکردگی والے اسکولوں میں بھیجا جائے۔ اونچا نئے طلبا کی آمد سے زیادہ مراعات یافتہ بای پاس طلباء حقیقت کی ایک ضروری خوراک فراہم کرتے ہیں۔

گوسیلار ، لوپیز ، برکلے ، تھیسن اور ہاسکنز نے آج رات کے شو کے 2015 میں واقعہ کے ایک خاکہ میں اپنے کردار کی سرزنش کی۔ خاکہ میں ، فیلون نے ان کرداروں کو بتایا کہ اس کا خواب تھا کہ وہ کامیڈین بننے کے لئے نیو یارک شہر منتقل ہوجائے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.