شدید دھند، متعدد پروازیں منسوخ، کئی تاخیر کا شکار

0
188
dhund

دھند اور خراب موسم، کراچی کا فلائٹ شیڈول آج بھی متاثر ہوا ہے

کراچی سے دبئی جانے والی ایمریٹس اور ایئربلیو کی پروازیں اڑان نہ بھرسکیں ،کراچی سے سکھر جانے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے – 531 معطل ہوئی ہے،کراچی سے لاہور جانے والی ایئر بلیو کی پرواز پی اے – 401 معطل ہوئی ہے،کراچی سے اسلام آباد جانے والی پی آئی اے کی فلائٹ پی کے – 301 تاخیر کا شکارہے،فلائٹ 11 بج کر 55 منٹ کی بجائے 3 بجے روانہ ہو گی،کراچی سے اسلام آباد جانے والی ایئر سیال کی پرواز پی ایف – 122 معطل ہوئی ہے،کراچی سے لاہور جانے والی ایئر سیال کی فلائٹ پی ایف – 142 معطل ہوئی ہے،کراچی سے اسلام آباد جانے والی ایئر بلیو کی پرواز پی اے – 201 بھی معطل ہوئی ہے

کراچی سے لاہور جانے والی پی آئی اے کی فلائٹ پی کے – 303 معطل ہوئی ہے،کراچی سے اسلام آباد جانے والی ایئر سیال کی فلائٹ پی ایف – 124 تاخیر کا شکار ہوئی،پرواز 6 بجے کی بجائے 6 بج کر 45 منٹ پر اڑان بھرے گی،کراچی سے القسیم جانے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے – 170بھی معطل ہوئی ہے،کراچی سے اسلام آباد جانے والی سیرین ایئر کی فلائٹ ای آر – 505 معطل ہوئی ہے،کراچی سے لاہور جانے والی ایئر سیال کی پرواز پی ایف – 146 اڑان نہ بھرسکی،کراچی سے اسلام آباد جانے والی ایئر سیال کی فلائٹ پی ایف – 126 معطل ہوئی ہے .

شدید دھند، پی آئی اے کی پروازوں کےشیڈول اور آمد رفت میں تبدیلیاں
موسم کی خرابی کی وجہ سے پی آئی اے کی پروازوں کےشیڈول اور آمد رفت میں تبدیلیاں متوقع ہیں، ترجمان پی آئی اے کے مطابق پشاور اور اسلام میں دھند اور موسم کی خرابی کے پیش نظر پی آئی اے کی پروازوں کے شیڈیول اور آمد و رفت میں تبدیلی کی جا رہی ہے۔ پی آئی اے کال سینٹر مسافروں کو اس سلسلے میں آگاہ بھی کر رہی ہے ۔ آج کی پروازین پی کے 283 پشاور – دبئی ، پی کے 214 دبئی – کراچی تاخیر سے روانہ ہونگی جبکہ پی کے 240 کویت – اسلام آباد اب کویت – لاہور آپریٹ ہوگی۔ پی کے 264 ابوظہبی- اسلام آباد اب ابوظہبی- لاہور روانہ ہو گی ۔ پی کے 234 دبئی – اسلام آباد اور پی کے 235 اسلام آباد – دبئی ری روٹ کر دی گئی ہے اور اب لاہور – دبئی لاہور آپریٹ ہوگی۔ مسافروں سے درخواست ہے کہ اپنی پرواز سے قبل پی آئی اے کال سینٹر پر رابطہ کریں ۔

 ایئر انڈیا کی پرواز میں پانی ٹپکنے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

 سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے) مدد کیلئے سامنے آگئی

پی آئی اے کی نجکاری کے عمل کو جلد از جلد تکمیل تک پہنچانے کی ہدایت

پائلٹس کی ابتدائی 8 سے 10 ماہ کی تربیت پر 15000 سے 20000 ڈالر کا خرچ

پاکستان کی قومی ایئر لائن پی آئی اے کو مجموعی طور پر 383 بلین کا خسارہ ہے 

سپریم کورٹ نے پی آئی اے کو نئی 205 پروفیشنل بھرتیوں کی اجازت دیدی

بھارتی طیارے کی کراچی ایئر پورٹ پر ہنگامی لینڈ نگ ہوئی ہے

لاہور ائیرپورٹ پر دھند کے باعث فضائی آپریشن متاثر ہوا ہے

پرواز میں تاخیر، مسافر نے پائلٹ کو تھپڑ مار دیا

Leave a reply