شوہر سے ملاقات کے بعد رانا ثناء اللہ کی اہلیہ نے لگایا بڑا الزام

0
55

منیشات کیس میں گرفتار ن لیگی رہنما رانا ثناء اللہ کی اہلیہ نے الزام عاید کیا ہے کہ اینٹی نار کوٹکس فورس رانا ثناء اللہ کی حمایت کرنے کی وجہ سے حلقہ سے لیگی کارکنان کو گرفتا ر کر رہی ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق رانا ثناء اللہ کی اہلیہ نے جیل میں اپنے شوہر سے ملاقات کے بعد کہا کہ رانا ثناءاللہ کے حوصلے بلند اور ان کی طبعیت بھی پہلے سے بہتر ہے

رانا ثناء اللہ کے لئے ایک اور مشکل،نیب نے بھی اثاثوں کا ریکارڈ طلب کر لیا

رانا ثناء اللہ کی اہلیہ نے الزام عائد کرتے ہوئے کہا کہ تحریک انصاف کی حکومت انتقامی کاروائیاں کر رہی ہے. اے این ایف اہلکار ہمارے حلقے کے لوگوں پر دباؤ بھی ڈال رہے ہیں اور کارکنان کی پکڑ دھکڑ کا سلسلہ جاری ہے۔ رانا ثناءاللہ نے کارکنان کی گرفتاریوں پر عدالت سے رجوع کر نے کا کہا ہے۔

رانا ثناء اللہ منشیات کیس، سماعت 9 اگست تک ملتوی

رانا کی اہلیہ نے کیمپ جیل میں رانا ثناء اللہ سے ملاقات کی، نبیلہ ثناء، داماد رانا احمد شہر یار، بیٹی اور کم عمر نواسے نے دو گھنٹے تک ران اثناء اللہ سے ملاقات کی۔

 

رانا ثناء اللہ کی گرفتاری کے خلاف اسمبلی میں قرارداد جمع

واضح رہے کہ رانا ثناء اللہ کو اے این ایف نے گرفتار کیا تھا، گرفتاری کے بعد انہیں عدالت میں پیش کیا گیا ،عدالت نے جوڈیشل ریمانڈ پر رانا ثناء اللہ کو جیل بھجوا دیا تھا.  .

رانا ثناء اللہ کو عدالت پہنچا دیا گیا، ایف آئی آر میں کیا لکھا؟ جان کر ہوں حیران

رانا ثناء اللہ کے خلاف درج ایف آئی آر میں لکھا گیا ہے کہ جب رانا ثناء اللہ کو روکا گیا تو انہوں نے بدتمیزی کی اور گریبان پکڑے، رانا ثناء اللہ نے ناجائز اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے منشیات سمگل کرنے کی کوشش کی، رانا ثناء اللہ کی گاڑی سے 21 کلو منشیات ملی جس میں سے 15 کلو ہیروئن بھی شامل تھی، رانا ثناء اللہ کے خلاف مخبر کی اطلاع پر کاروائی کی گئی خبرنےاطلاع دی راناثنااللہ کی گاڑی میں منشیات ہے راناثنااللہ کی گاڑی کوروکنے کیلئےحکمت عملی مرتب کی گئی موٹروے سےآنیوالی تمام گاڑیوں کی چیکنگ کی گئی
وزارت اینٹی نارکوٹکس نے رانا ثناء اللہ کے خلاف پولیس کو خط لکھ دیا. اہم خبر

Leave a reply