fbpx

سوشل میڈیا کریک ڈاون انصاف لائرز فورم نے بھی حرکت میں آگیا

اسلام آباد:سوشل میڈیا کریک ڈاون انصاف لائرز فورم نے بھی حرکت میں آگیا،اطلاعاعت کے مطابق سوشل میڈیا کریک ڈاؤن کیں خبروں کے بعد عمران خان کی کارکنان کو قانونی معاونت دینے کی ہدایت بھی سامنے آچکی ہے

سابق وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ امپورٹڈ حکومت کا تنقیدی آوازوں کو ہدف بنانا قابل تشویش ہے۔

تفصیلات کے مطابق انصاف لائرز فورم کے ذمہ داران کی چیئرمین تحریک انصاف عمران خان سے ملاقات ہوئی جس میں ملکی صورتحال سمیت باہمی دلچسپی کےامور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

پی ٹی آئی کارکنان و سوشل میڈیا ورکرز کو ہراساں کرنے کے واقعات پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے عمران خان نے زیر حراست اور ہراسگی کا نشانہ بننے والے کارکنان کو قانونی معاونت فراہم کرنے کی ہدایت کی۔

عمران خان نے کہا کہ پی ٹی آئی آئین وقانون کی بالادستی کی تواناترین آوازہے عدل وانصاف پرمبنی معاشرے کے بغیر فلاحی ریاست ناممکن ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ امپورٹڈ حکومت کا تنقیدی آوازوں کو ہدف بنانا قابل تشویش ہے انصاف لائرز فورم مربوط حکمت عملی سےکارکنان کی معاونت کرے۔

ادھر آئی ایس پی آر کے مطابق کور کمانڈرز، پرنسپل اسٹاف افسران اور فارمیشن کمانڈرز نے بھی کانفرنس میں شرکت کی۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہکانفرنس میں شرکاء کو پیشہ ورانہ امور ، قومی سلامتی کو درپیش خطرات سے نمٹنے کے لیے اٹھائے جانے والے اقدامات پر بریفنگ دی گئی۔

آئی ایس پی آر کا یہ بھی کہنا ہے کہ شرکا نے پاک فوج کو بدنام کرنے کی پروپیگنڈا مہم کانوٹس لیا جبکہ کانفرنس میں ادارے اور سوسائٹی کے درمیان تقسیم پیدا کرنے کی پراپیگنڈا مہم کا نوٹس لیا گیا۔