سونے کی فی تولہ قیمت میں ایک بار پھر معمولی اضافہ

0
180

سونے کی فی تولہ قیمت میں ایک بار پھر معمولی اضافہ

عالمی مارکیٹ میں سونے کی فی اونس قیمت میں 1 ڈالر اور پاکستان میں سونے کی فی تولہ قیمت میں 200 روپے کا اضافہ ہوا۔ بین الاقوامی بلین مارکیٹ میں سونے کی فی اونس قیمت میں 1 ڈالر کا اضافہ ہوا، اور عالمی مارکیٹ میں فی اونس سونے کی قیمت 1798 ڈالر پر پہنچ گئی۔ دوسری جانب پاکستان میں بھی کاروباری ہفتے کے آخری روز سونے کی فی تولہ اور دس گرام قیمت میں بالترتیب 200 روپے اور 172 روپے کا اضافہ ہوگیا۔

قیمتوں میں اضافے کے نتیجے میں کراچی، حیدرآباد، ملتان، لاہور، پشاور، راولپنڈی، اسلام آباد اور کوئٹہ کی صرافہ مارکیٹوں میں سونے کی فی تولہ قیمت ایک لاکھ 77 ہزار 500 روپے جب کہ دس گرام سونے کی قیمت اضافے کے بعد ایک لاکھ 52 ہزار 178 روپے ہوگئی۔ اس کے برعکس مقامی صرافہ مارکیٹوں میں چاندی کی قیمت میں کمی ہوئی، اور فی تولہ چاندی 80 روپے کی کمی کے بعد 2 ہزار 20 روپے اور دس گرام چاندی 68 روپے 59 پیسے کی کمی کے ساتھ 1 ہزار 731 روپے 82 پیسے ہوگئی۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
گورنرپنجاب آج رات وزیراعلیٰ کوڈی نوٹیفائی کرنیکا ڈیکلریشن جاری کرینگے:رانا ثناء اللہ
گورنرپنجاب نے وزیراعلیٰ پنجاب کوڈی نوٹیفائی کردیا
پرویز الہی سبکدوش، پی ٹی آئی اور ق لیگ کا عدالت جانے کا فیصلہ
میگ لیننگ پاکستان کے خلاف ہوم سیریز میں ٹیم کی قیادت کریں گی
رباط میں اسلامی مخطوطات کی بین الاقوامی نمائش شروع

یاد رہے کہ اس سے قبل بھی سونا کی قیمت میں اضافہ ہوا تھا لیکن دوسری جانب عوام کا کہنا ہے یہ شادیوں کا سیزن ہے لیکن سونا کو اس طرح سے مہنگا کرنا ظلم ہے کیونکہ غریب والدین اپنے بچوں کی شادیاں کیسے کریں گے جب سونا اتنا مہنگا ہوگا.

Leave a reply