fbpx

سڈنی : سی لنکن کرکٹر زیادتی کے الزام میں گرفتار

سڈنی: سری لنکن کرکٹر دانشکا گونا تھیلا کا سڈنی میں زیادتی کے الزام میں گرفتار ہو گئے،جب کہ ان کی ٹیم جاری ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا اپنا آخری گروپ میچ کھیلنے کے بعد ان کے بغیر آسٹریلیا سے روانہ ہو گئی۔

باغی ٹی وی : میڈیا رپورٹس کے مطابق سری لنکن کرکٹر پر 29 سالہ خاتون نے ریپ کا الزام لگایا، خاتون کی ملاقات ایک ایپ کے ذریعے ہوئی، دانشکا گوناتھیلاکا پر چار مرتبہ جنسی زیادتی کا الزام ہے، زیادتی کا واقعہ ایک رہائش گاہ پر گزشتہ ہفتے پیش آیا۔

آئی سی سی نے امپائزر کو بالکل بیکار بنا دیا ہے،سابق انگلش کرکٹرڈیوڈ لائیڈ

31 سالہ کھلاڑی ہیمسٹرنگ انجری کی وجہ سے پہلے راؤنڈ کے دوران ٹورنامنٹ سے باہرہونے کے بعد ٹیم کے ساتھ رہ رہے تھےگونا تھیلا کا کو پولیس کی تفتیش کے بعد اتوار کی صبح سڈنی کے ٹیم ہوٹل سے گرفتار کیا گیا۔


میڈیا کے مطابق دانشکا گونا تھیلاکا کو ریپ کے الزام میں گزشتہ روز گرفتار کیا گیا تھا، انہیں اب عدالت میں پیش کیا جائے گا سری لنکن کرکٹ ٹیم دانشکا گوناتھیلاکا کے بغیر ہی آج وطن واپس روانہ ہو گئی ہے۔

دانشکا تین ہفتے پہلے انجری کا شکار ہو کر ورلڈ کپ سے باہر ہوئے تھے، ان کی جگہ ایشن بندارا کو اسکواڈ میں شامل کیا گیا ٹیم منیجمنٹ نے اسکواڈ سے باہر ہونے ہر دانشکاگونا تھیلاکا کو وطن واپس نہیں بھیجا بلکہ انہیں اسکواڈ کے ہمراہ آسٹریلیا میں رکھا۔

بھارت کے سابق کرکٹر اور کمنٹیٹر نے کوہلی کی فیلڈنگ کو100 فیصد فیک قرار دے دیا

کرکٹ ویب سائٹ ESPNcricinfo کے مطابق نیو ساؤتھ ویلز پولیس کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ عورت نے ایک آن لائن ڈیٹنگ ایپلی کیشن کے ذریعے کئی دنوں تک اس کے ساتھ بات چیت کرنے کے بعد اس شخص سے ملاقات کی یہ الزام ہے کہ اس نے بدھ 2 نومبر 2022 کی شام کو اس کے ساتھ جنسی زیادتی کی۔

جاری تحقیقات کے حصے کے طور پر، کل روز بے میں ایک ایڈریس پر ماہر پولیس کے ذریعہ کرائم سین کا معائنہ کیا گیا۔ مزید پوچھ گچھ کے بعد، ایک 31 سالہ شخص کو آج صبح 1 بجے سے کچھ دیر پہلے سڈنی کے سسیکس اسٹریٹ پر واقع ایک ہوٹل سے گرفتار کیا گیا۔

اسے سڈنی سٹی پولیس اسٹیشن لے جایا گیا اور اس پر رضامندی کے بغیر جنسی تعلقات کے چار الزامات عائد کیے گئےسری لنکا کے شہری کو آج آڈیو ویژول لنکس (اے وی ایل) کے ذریعے پیراماٹا بیل کورٹ میں پیش ہونے سے ضمانت دینے سے انکار کر دیا گیا۔