اسرائیل پر حملہ کی اصل کہانی مبشر لقمان کی زبانی

مزہب کی تبدیلی پر اصل یہودی نہیں مانا جاتا
0
170

سینئر صحافی و اینکرپرسن مبشر لقمان کا اپنے یوٹیوب چینل پر ایک ولاگ میں کہنا ہے کہ گزشتہ دنوں حماس نے حزب اللہ کے ساتھ مل کر اسرائیل پر حملہ کردیا ہے جو آج کی تاریخ میں پہلا ایسا حملہ ہے جس سے اسرائیل ہل کر رہ گیا ہے، اور کافی خوف زدہ ہیں۔

مبشر لقمان نے بتایا کہ اسرائیل کی کل آبادی 50 سے کوئی 55 لاکھ کے قریب ہے، جبکہ ہمارے لاہور لاہور کی آبادی دو کروڑ کے قریب ہے، یہ ان کی تعداد اس لیئے کم ہے کیونکہ جب تک ماں باپ خاندانی طور پر یہودی نہ ہوں تو وہ آپ کو یہودی نہیں مانیں گے۔


سینئر اینکر پرسن نے وضاحت کرتے ہوئے بتایا کہ وہ کسی کو جو یہودیت میں آنا چاہتا یا جیسے کہ لوگ مزہب تبدیل کرلیتے تو ایسے شخص کو اصلی یہودی نہیں مانتے ہیں، اور جب ان کا کوئی مرتا ہے تو ان کے ہاں صف ماتم بجھ جاتا ہے، اور اب اسرائیل میں موساد جو انکی خفیہ ایجنسی کے سربراہاں کو ہٹانے کا کہا جارہا ہے۔


جبکہ اس ایجنسی کو بڑا طاقتور سمجھتا جاتا دنیا میں لیکن ان کے خود کے ملک پر حماس کی طرف سے ایک ساتھ مختلف جگہوں سے سات مقامات پر حملہ ہوا ہے، اور موساد کو اس کا پتہ ہی نہیں چلا ہے۔ جبکہ اسرائیل پر حملہ اصل کہانی کو مکمل سننے کیلئے اس لنک پر کرکے یوٹیوب پر اسے دیکھیں اور سنیں۔

Leave a reply