فلسطین کے تنازعے کو "عرب امن اقدام” کے تحت حل کیا جائے:سعودی وزیرخارجہ فیصل بن فرحان

0
64

نیویارک: ‏فلسطین کے تنازعے کو "عرب امن اقدام” کے تحت حل کیا جائے:سعودی وزیرخارجہ فیصل بن فرحان کا جنرل اسمبلی میں خطاب ،اطلاعات کے مطابق آج فلسطین کے معاملے پراقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں ہونے والے اہم اجلاس میں سعودی وزیرخارجہ نے پاکستانی موقف کی حمایت کرتے ہوئے غزہ میں عالمی امن فوج تعینات کرنے کا مطالبہ کیا

ذرائع کےمطابق سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے خصوصی اجلاس سے خطاب میں‌ کہا کہ فلسطین کے تنازعے کو "عرب امن اقدام” کے تحت حل کیا جائے.

سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے خصوصی اجلاس سے خطاب میں کہا کہ سعودی عرب غزہ میں جنگ بندی کی کوششوں کو سراہتا ہے.

فیصل بن فرحان نے کہا کہ مسئلہ فلسطین سعودی عرب کی خارجہ پالیسی کا بنیادی مرکز ہے.جب تک فلسطینیوں کو ان کی زمینیں واپس نہیں مل جاتیں سعودی عرب فلسطین کے ساتھ ہے.

سعودی عرب مشرقی یروشلم سے فلسطینیوں کی بے دخلی کے اسرائیلی اقدام کو سختی سے مسترد کرتا ہے.اسرائیل کی اشتعال انگیزی سے تنازعے میں شدت پیدا ہوئی.

سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے خصوصی اجلاس سے خطاب میں کہا کہ سعودی عرب اس موقع پرپاکستان کے موقف کی حمایت کرتا ہے

Leave a reply