یوکرین کو ہتھیار فروخت کرنا اخلاقی طور پر درست ہے،پوپ فرانسس

0
43

پوپ فرانسس نے یوکرین کو اسلحہ فروخت کی حمایت کردی۔

باغی ٹی وی : پوپ فرانسس کا کہنا ہے کہ یوکرین ہتھیار دفاع کیلئے استعمال کرے تو اسے فروخت میں کوئی حرج نہیں ہے، دفاع کے لیے یوکرین کو ہتھیار فروخت کرنا اخلاقی طور پر درست ہے تاکہ اس ملک کو روسی جارحیت سے اپنے دفاع میں مدد مل سکے۔

ہم نے 2000 مربع کلو میٹرعلاقہ روسی فوج سے چھین لیا ہے، یوکرینی صدر

یوکرین کو دفاع کے لیے اسلحہ کی فروخت سیاسی فیصلہ ہوگا جودرست تصورہوگا، ملک کی حفاظت اوردفاع کے لیے اقدام ظاہر کرتا ہے کہ آپ محب وطن ہے، یوکرین روس جنگ کے خاتمے کے لیے مذاکرات ہی واحد حل ہیں۔

قازقستان کے تین روزہ دورے سے واپس آنے والے ہوائی جہاز میں سوار صحافیوں سے بات کرتے ہوئے، فرانسس نے کیف پر بھی زور دیا کہ وہ حتمی بات چیت کے لیے تیار رہے، اگرچہ اس سے "بو” آ سکتی ہے کیونکہ یہ یوکرائنی فریق کے لیے مشکل ہو گا۔

45 منٹ طویل فضائی نیوز کانفرنس میں، ایک رپورٹر نے پوچھا کہ کیا یہ اخلاقی طور پر درست ہے کہ ممالک یوکرین کو ہتھیار بھیجیں۔

فرانسس نے کہا کہ یہ ایک سیاسی فیصلہ ہے جو اخلاقی، اخلاقی طور پر قابل قبول ہو سکتا ہے، اگر یہ اخلاقی شرائط کے تحت کیا جائے، فرانسس نے رومن کیتھولک چرچ کے "جسٹ وار” کے اصولوں کی وضاحت کی، جو ایک جارح قوم کے خلاف اپنے دفاع کے لیے مہلک ہتھیاروں کے متناسب استعمال کی اجازت دیتے-

انہوں نے کہا کہ سیلف ڈیفنس نہ صرف جائز ہے بلکہ وطن سے محبت کا اظہار بھی ہے۔ جو اپنا دفاع نہیں کرتا، جو کسی چیز کا دفاع نہیں کرتا، وہ اس سے محبت نہیں کرتا۔ جو لوگ (کسی چیز کا) دفاع کرتے ہیں وہ اسے پسند کرتے ہیں ۔

ملکہ برطانیہ کے تابوت کی حفاظت پر تعینات گارڈ بے ہوش ہو کر گرپڑا

کسی دوسرے ملک کو ہتھیاروں کی فراہمی اخلاقی یا غیر اخلاقی ہونے کے درمیان فرق کی وضاحت کرتے ہوئے، فرانسس نے کہا یہ غیر اخلاقی ہو سکتا ہے اگر ارادہ مزید جنگ کو بھڑکا رہا ہو، یا اسلحہ بیچنا یا اسلحے کو پھینکنا جس کی (ملک) کو مزید ضرورت نہیں ہے۔ محرک وہ ہے جو بڑے پیمانے پر اس عمل کی اخلاقیات کو اہل بناتا ہے-

یاد رہے ایک ماہ قبل امریکا نے یوکرین کے لیے سب سے بڑے اسلحے کے پیکج کا اعلان کیا تھا، غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون نے نئی دفاعی امداد کی مالیت کا تخمینہ ایک ارب ڈالر بتایا تھا۔

امریکی عسکری حکام کے مطابق یہ یوکرین کے لیے امریکی ہتھیاروں اورسازوسامان کا اب تک کا سب سے بڑا پیکج ہے۔

اس پیکج میں ہائی موبیلٹی آرٹلری راکٹ سسٹم (ہیمارس)، زمین سے فضا میں مار کرنے والے میزائل سسٹم گولہ ناسامس اور 50 ایم 113 بکتربند طبی نقل وحمل کے لیے گاڑیاں شامل ہیں۔

رپورٹ کے مطابق اسلحہ کا یہ پیکج 8.8 ارب ڈالر کی اس فوجی امداد کے علاوہ ہوگا جو امریکا نے گذشتہ ایک سال کے دوران میں یوکرین کودی ہے۔

بھارت میں 2 دلت بہنیں اجتماعی زیادتی کے بعد قتل،لاشیں درختوں سے لٹکا دیں

Leave a reply