fbpx

عمر شریف کی طبیعت میں بہتری،سی سی یو سے پرائیویٹ وارڈ میں منتقل

کامیڈین عمر شریف کے بیٹے کا کہنا ہے کہ اب ان کے والد کی طبیعت میں بہتری آرہی ہے۔

باغی ٹی وی : عمر شریف کے بیٹے جواد عمر نے ایک نجی چینل سے بات کرتے ہوئے اپنے والد کی طبیعت کے بارے میں لوگوں کو آگاہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ڈاکٹروں نے والد کی طبیعت کو سنبھال رکھا ہے اور انہیں سی سی یو سے پرائیویٹ وارڈ میں منتقل کردیا گیا ہے۔

اداکار عمرشریف نے وزیراعظم سے اپیل کر دی

جواد عمر نے مزید بتایا کہ ایئرایمبولینس آنے میں مزید ایک سے دو دن لگ سکتے ہیں ایئر ایمبولینس آتے ہی والد کو علاج کے لیے امریکا روانہ کردیا جائے گا۔

واضح رہے کہ دل کے عارضے میں مبتلا عمر شریف نے چند روز قبل ایک ویڈیو پیغام کے ذریعے وزیراعظم پاکستان عمران خان سے درخواست کی تھی کہ ان کی طبیعت بہت زیادہ خراب ہے لہذا بیرون ملک علاج کے لیے ان کی مدد کی جائے کیونکہ ان کا علاج پاکستان میں نہیں بلکہ بیرون ملک میں ہی ممکن ہے۔

بھارتی فنکار بھی عمر شریف کی علالت پر تشویش میں مبتلا ، وزیراعظم پاکستان سے مدد کی…

وزیراعظم ہاؤس کیطرف سے جاری ایک بیان میں کہا گیا تھا کہ وزیراعظم کی ہدایت پر وفاقی حکومت نے عمر شریف کے بیرون ملک علاج کا تمام خرچ اٹھانے کی پیشکش کر دی ہے۔

حکومت سندھ نے عمر شریف کے لیے ایئر ایمبولینس کا انتظام کردیا

عمر شریف کی درخواست پر وفاقی اور سندھ حکومت نے فوراً کارروائی کرتے ہوئے ان کے علاج کے لیے رقم جاری کرنے کا اعلان کیا تھا اور محکمہ خزانہ کی جانب سے رقم کے اجرا کے لیے باضابطہ حکم نامہ جاری کیا گیاتھا۔ اس کے علاوہ سندھ حکومت نے عمر شریف کے علاج کے لیے ایئر ایمبولینس کا بندوبست بھی کیا ہے۔

میڈیکل پرواز کے ہمراہ ان کا بیٹا جواد عمر شریف اور خاندان کا ایک اور فرد بھی روانہ ہوگا، علاج امریکہ کے جارج واشنگٹن یونیورسٹی ہسپتال میں ہوگا۔

امریکہ میں عمر شریف کا علاج اداکارہ ریما خان کے شوہر کریں گے

عمر شریف کے علاج کے لئے سندھ حکومت نے چار کروڑ روپے جاری کردیئے

عمر شریف کے بیرون ملک علاج معالجے کے لیے ایئر ایمبولینس کی کب تک آمد متوقع ہے؟

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!