ورجن گیلیکٹک نے اپنی پہلی خلائی سیاحتی پرواز کا اعلان کر دیا

کمپنی کے مطابق یہ پرواز 10 اگست تک روانہ ہوسکتی ہے
0
40
science Technology

کیلیفورنیا: خلائی سیاحت کی کمپنی ورجن گیلیکٹک نے اپنی پہلی خلائی سیاحتی پرواز کا اعلان کر دیا۔ کمپنی کے مطابق یہ پرواز 10 اگست تک روانہ ہوسکتی ہے۔

باغی ٹی وی: یہ فرم امریکہ میں قائم ان چند خلائی کمپنیوں میں شامل ہے، جس میں جیف بیزوس کی بلیو اوریجن اور ایلون مسک کی اسپیس ایکس شامل ہیں، تاکہ تجارتی خلائی آپریشنز اور خلائی سفر کی بڑھتی ہوئی مانگ کو پورا کیا جا سکے،برطانوی ارب پتی رچرڈ برانسن کے ذریعہ قائم کردہ کمپنی کے حصص بیل سے پہلے ٹریڈنگ میں تقریبا 3 فیصد بڑھ گئے، اس سال اب تک 11 فیصد اضافے کے بعد۔

کمپنی نے کہا کہ عملے، پائلٹوں اور 10 اگست کو شروع ہونے والے مشن کے لیے فلائٹ مینی فیسٹ کی تفصیلات بعد میں جاری کی جائیں گی۔

چین چاند کے مدار میں ریڈیائی دوربینوں والے سیٹلائٹ روانہ کرے گا

گیلیکٹک 02 نامی اس مشن میں تین مسافر شامل ہوں گے جنہوں نے اس سفر کے لیے ڈھائی لاکھ ڈالرز یا ساڑھے چار لاکھ ڈالرزکی رقم ادا کی ہے۔ تاہم، خلائی جہاز میں جانے والے عملے کا ابھی تک اعلان نہیں کیا گیا ہے،یہ مسافر ’وی ایم ایس اِیو‘ نامی طیارے سے کے نیچے جڑے ایک راکٹ پلین ’یونیٹی‘ میں سوار ہوں گے طیارہ ان کو خلاء کی جانب لے کر جائے گا اور45 ہزار فِٹ کی بلندی پر پہنچنے کے بعد یہ راکٹ پلین طیارے سے علیحدگی اختیار کر لے گا کمپنی کے مطابق عملے اور مسافروں سمیت پرواز کے متعلق معلومات بتائی جائیں گی اور لانچ کو لائیو اسٹریم کیا جائے گا۔

کائنات کے دو بڑے معموں کا مشاہدہ کرنے یوکلیڈ ٹیلی سکوپ روانہ

اس سے قبل کمپنی کے پہلے مشن گیلیکٹک 01 میں تین ممبران پر مشتمل عملہ مختصر سی سب آربیٹل پرواز کر چکا ہے۔ 90 منٹ کے دورانیے والے اس مشن نے نیو میکسیکو میں قائم اسپیس پورٹ امیریکا سے پرواز بھری تھی۔ اگست میں متوقع پرواز بھی اس ہی اسپیس پورٹ سے لانچ کی جائے گی۔

یونیٹی نام والا راکٹ پلین جڑا ہوگا اِیو طیارہ یونیٹی کو زمین کی سطح سے اوپر لے کر چھوڑ دے گا۔ بعد ازاں یونیٹی کے انجن چلیں گے اور خلاء میں پہنچ کر بند ہوجائیں گے۔

ناسا کی پرسرویرینس نامی روورنےمریخ پرنامیاتی مرکب دریافت کرلیا

Leave a reply