سری لنکن پریمئیر لیگ:سلمان خان کی فیملی کی خریدی گئی فرنچائز کینڈی ٹسکرز میں وہاب ریاض شامل

0
52

سری لنکن پریمیئرلیگ میں پاکستانی پیسر وہاب ریاض بھی بھارتی فلم سٹارز کی فرنچائز کینڈی ٹسکرز کی جانب سے ایکشن میں ہوں گے۔

باغی ٹی وی : بھارتی ویب سائٹ ٹائمز آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق بالی وڈ سُپر اسٹار سلمان خان کے اہل خانہ نے لنکا پریمیر لیگ (ایل پی ایل) میں ، کینڈی ٹسکرز فرنچائز خریدی ہے ، یہ ٹورنامنٹ ہے جس میں اس کے پلیئر ڈرافٹ کو پچھلے دو دنوں میں منعقد کیا گیا تھا اور یہ 21 نومبر یعنی آج کو شروع ہونا ہے۔

سلمان خان کے چھوٹے بھائی سہیل اور والد ، مشہور اسکرپٹ رائٹر سلیم خان ، کنسورشیم کا ایک حصہ ہیں یہ ٹیم سلمان کے بھائی کے نام سے رجسٹرڈ کمپنی سہیل خان انٹرنیشنل نے خریدی ہے –

سلمان خان کے بھائی سہیل خان نے ٹی او آئی کو بتایا ہماری ٹیم میں عام طور پر لیگ ، اور شائقین کا جذبہ جو کسی سے پیچھے نہیں ہے ، کو دیکھتے ہوئے ہمیں بہت ساری صلاحیتیں نظر آتی ہیں۔

خان فیملی کے تین بھائیوں میں سب سے چھوٹے ارباز اور سلمان بڑے ہونے کی وجہ سے سلمان کینڈی کے تمام میچوں میں شرکت کریں گے۔

سہیل خان کی ٹیم میں پاکستانی پیسر وہاب ریاض بھی بھارتی فلم سٹارز کی فرنچائز کینڈی ٹسکرز کی جانب سے ایکشن میں ہوں گے، ٹورنامنٹ آئندہ ماہ شروع ہوگا۔

وہاب ریاض کے علاوہ کینڈی ٹسکرز ٹیم میں کوسال پریرا ، کرس گیل ، لیام پلنکٹ ، اور کوسال مینڈس شامل ہیں۔

لنکا پریمیر لیگ کے افتتاحی ایڈیشن میں پانچ ٹیمیں ہیں- کولمبو کنگز ، ڈمبولا ہاکس ، گیل گلیڈی ایٹرز ، جا فنا اسٹالینز اور کینڈی ٹسکرز۔
کسی بھی چیز سے زیادہ سہیل سب سے زیادہ پرجوش دکھائی دیتے ہیں کہ کرس گیل اب ان کی ٹیم کا حصہ ہیں۔ ایل پی ایل پلیئر ڈرافٹ گذشتہ 48 گھنٹوں میں بنایا گیا تھا اور کھلاڑیوں کی دستیابی اور ان کے مقررہ اصولوں پر تمام الجھنوں کے باوجود خان کا کہنا ہے کہ وہ ٹیم کے ساتھ خوش ہیں جس نے انہیں اکٹھا کیا ہے۔

سہیل خان کا کہنا ہے کہ سری لنکن پریمیئر لیگ میں کئی اسٹار کرکٹرزموجود ہوں گے، شائقین بڑی بے تابی سے سنسنی میچز کے منتظرہیں، کینڈی ٹسکرز کا اسکواڈ متوازن ہے، کرس گیل کو کرکٹ کا باس کہا جاتا ہے،کوشل پریرا جیسے سری لنکن اسٹار کیساتھ میچ ونرز وہاب ریاض اورلیام پلنکٹ بھی موجود ہیں، کوشل مینڈس اورنوآن پرادیپ بھی تہلکہ خیز کارکردگی دکھا سکتے ہیں، اپنی ٹیم کی حوصلہ افزائی کے لیے سلمان خان ہرمیچ میں نظرآئیں گے-

ایل پی ایل میں گیل فرنچائز اسی کنسورشیم کی ملکیت ہے جو پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز چلاتی ہے۔ تاہم ، یہ ابھی تک واضح نہیں ہے کہ دیگر ٹیموں کا مالک کون ہے۔

ٹائمز آف انڈیا کے مطابق معلوم ہوا ہے کہ ایل پی ایل کے پاس ہندوستان میں مقیم دو دیگر کنسورشیم ہیں اور ایک سری لنکا سے مقیم ہے جس نے ٹیموں کو منتخب کیا ہے۔ سری لنکا کے سابق آل راؤنڈر اور کمنٹیٹر رسل آرنولڈ کے بارے میں معلوم ہوا ہے کہ وہ سری لنکا میں مقیم کنسورشیم سے وابستہ ہیں۔

دبئی میں قائم انوویٹیو پروڈکشن گروپ (آئی پی جی) کو رواں سال اگست میں ایل پی ایل کو مارکیٹنگ اور تنظیم کے حقوق سے نوازا گیا تھا ، اس ٹورنامنٹ کا پہلا ستمبر میں انعقاد ہونا تھا۔ تاہم ، وبائی بیماری کےباعث، ٹورنامنٹ ملتوی کرنا پڑا۔ ریکارڈ کے مطابق ، آئی پی جی کی سربراہی انیل موہن کر رہے ہیں ، جو متحدہ عرب امارات سے تعلق رکھنے والے ہندوستانی ہیں۔

موہن نے بھی ایل پی ایل میں سلیم خان کے کنبہ کی شرکت کی تصدیق کی اور کہا "انہوں نے نہ صرف پورے ایونٹ میں گلیمر کا اضافہ کیا بلکہ وہ کھیل کے لئے پرعزم بھی ہیں”۔

لنکا پریمیر لیگ 21 نومبر سے 13 دسمبر 2020 تک شیڈول ہے۔

2020 لنکا پریمیر لیگ کا حصہ بننے والے کچھ اور بڑے نام شعیب ملک (جافنا اسٹالینز) ، ڈیوڈ ملر اور کارلوس برتھویٹ (ڈمبولا ہاکس) ، آندرے روس-ل ، فاف ڈو پلیسیس ، انجیلو میتھیوز (کولمبو کنگز) ، میں شامل ہیں۔ جبکہ ملنگا ، شاہد آفریدی ، کولن انگرام اور محمد عامر (گیل گلیڈی ایٹرز) میں شامل ہیں-

سلمان خان کی نئی فلم رادھے کی شوٹنگ مکمل ،فلم کب ریلیز کی جائے گی؟

سوشل میڈیا صارفین کا فہد مصطفیٰ کا چلبل پانڈے اور سمبا سے موازنہ کیوں؟

Leave a reply