fbpx

جی دُعا بھٹو سے شادی کی ہے:دُعا کریں اللہ اس شادی کوبابرکت اورخیروالابنائے:حلیم عادل شیخ

کراچی : جی دُعا بھٹو سے شادی کی ہے:دُعا کریں اللہ اس شادی کوبابرکت اورخیروالابنائے:حلیم عادل شیخ ،اطلاعات کے مطابق اپوزيشن ليڈر سندھ حليم عادل شيخ نے اپنی خفيہ شادی کی تصديق کرتے ہوئے بتایا کہ انہوں نے سن 2018 میں رکن سندھ اسمبلی دعا بھٹو سے شادی کی تھی۔

اپنی شادی کی تصدیق کرتےہوئے اپوزیشن لیڈر پی ٹی آئی حلیم عادل شیخ کا کہنا تھا کہ انہوں نے سن 2018 کے اليکشن کے بعد دعا بھٹو سے شادی کی تھی۔

حليم عادل شيخ اوردعا بھٹو کے ہاں بچے کی بھی پيدائش ہوئی ہے جس کا نام کامل حليم رکھا گيا۔حليم عادل شيخ اور دعا بھٹو کے بچے کی ولادت کی خوشی میں ایک تقریب بھی منعقد کی گئی جس میں دوست احباب بھی شریک ہوئے۔

یاد رہے کہ قتحریک انصاف کی رکن سندھ اسمبلی دعابھٹو کے ہاں بیٹے کی پیدائش ہوئی ہے اوریہ پیدائش اب ایک بہت بڑا ایشو آف دی ویک بن گیا ہے

ادھر پی ٹی آئی ممبرسندھ اسمبلی دعا بھٹونے اپنے ہاں بیٹے کی پیدائش کے بعد خفیہ شادی ڈکلیئر کرد ی۔ہے

دعا بھٹو کی شادی سندھ کی مشہورسیاسی شخصیت اوروزیراعظم عمران خان کے انتہائی قریبی جانی جانے والی شخصیت رکن سند ھ اسمبلی حلیم عادل شیخ سے ہوئی ۔

میڈیا ذرائع کے مطابق دعا بھٹو نے بیٹے کی پیدائش کے بعد سوشل میڈ یا پر اپنے بیٹے کی تصا ویر شیئر کیں اور بتا یا کہ بیٹے کا نام کامل حلیم شیخ ہے ۔دوسری جانب حلیم عادل شیخ نے بھی اپنی خفیہ شادی کی تصدیق کردی ہے

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!