ازبکستان: چڑیا گھرمیں ماں نے3 سال کی بیٹی کوریچھ کے پنجرے میں پھینک دیا

0
36

تاشقند: ازبکستان کے چڑیا گھرمیں خاتون نے3 سال کی بیٹی کوریچھ کے پنجرے میں پھینک دیا۔

باغی ٹی وی : "ڈیلی میل” کے مطابق ازبکستان کے دارالحکومت تاشقند کے چڑیا گھرمیں ایک خاتون نے اپنی3 سال کی بیٹی کوریچھ کے پنجرے میں پھینک دیا۔یہ منظردیکھنے والوں کی چیخیں نکل گئیں۔

امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون میں اچانک ایک مرغی کی آمد،عملے کی دوڑیں لگ گئیں

بچی کے پنجرے میں گرنے کے بعد ریچھ بچی کے پاس پہنچا لیکن چڑیا گھرکے عملے نے پھرتی کا مظاہرہ کرتے ہوئے ریچھ کی توجہ اپنی جانب مبذول کرائی اوربچی کونکال لیا۔بچی کوسرمیں چوٹ لگنے کے باعث اسپتال میں داخل کرادیا گیا جہاں اس کی حالت بہتربتائی جاتی ہے۔

پولیس نے بچی کی ماں کو قتل کی کوشش کے الزام میں گرفتارکرلیا۔ بچی کی ماں کو15 سال قید کی سزا ہوسکتی ہے۔بچی کوپنجرے میں پھینکنے کی وجوہات کا علم نہیں ہوسکا۔

چڑیا گھر کے ایک ترجمان نے کہا: ‘ایک نوجوان عورت نے تمام مہمانوں کے سامنے ایک چھوٹی بچی کو بھورے ریچھ کے باڑے میں پھینک دیا ‘یہ مکمل طور پر واضح نہیں تھا کہ اس کا مقصد کیا تھا ‘سیاح اور چڑیا گھر کا عملہ دونوں اسے روکنے کی کوشش کر رہے تھے – لیکن ناکام رہے۔’

دوکان سے مرغی خریدنے گیا شخص ایک لاکھ ڈالرزکا مالک بن گیا

اس نے مزید کہا: ‘ہم یہ سوچتے ہوئے بھی خوفزدہ ہیں کہ اگر ریچھ اپنے شکار کے طور پر ننھے بچے پر ردعمل ظاہر کرے تو یہ کتنا خوفناک ہوتا زوزو دھیرے دھیرے کھڑا ہوا، آہستہ آہستہ خندق سے نیچے اترا، لڑکی کی طرف چل پڑا، اسے سونگھا – اور واپس چلا گیا۔’

رپورٹوں کے مطابق، ماں – جس کا نام ظاہر نہیں کیا گیا ہے – کو حراست میں لیا گیا ہے اور جرم ثابت ہونے پر اسے کم از کم 15 سال قید کا سامنا کرنا پڑے گا گرنے سے لڑکی کو ہچکچاہٹ، سر کٹنے اور زخموں کا سامنا کرنا پڑا ‘لیکن ریچھ کے پنکھوں یا پنجوں سے زخموں کا ایک نشان بھی نہیں ملا اسے ‘ہلکے جھٹکے’ کا بھی سامنا کرنا پڑا۔

ایک ترجمان نے کہا: ‘اسے ہچکچاہٹ کی تشخیص ہوئی، جس کی وجہ وہ پانچ میٹر کی اونچائی سے گر گئی، اور اس کے سر پر زخم تھا۔ ‘فی الحال اس کی حالت نارمل ہے، لیکن وہ مسلسل نگہداشت میں ہے جبکہ شاذ و نادر ہی، بچوں کے چڑیا گھر کی دیواروں میں گرنے کے واقعات سامنے آئے ہیں۔

شادی سے انکارپر 24 سالہ لڑکی پر تیزاب پھینکنے والا ملزم گرفتار

Leave a reply