fbpx

باپ کی طرف سےجنسی زیادتی کا نشانہ بننےوالی 22 سالہ لڑکی خاوند کولیکرپولیس کےپاس پہنچ گئی

سحر: دوسالوں سےباپ کی طرف سےجنسی زیادتی کا نشانہ بننےوالی 22 سالہ لڑکی خاوند کولیکرپولیس کےپاس پہنچ گئی ،اطلاعات کے مطابق سحر پولیس نے پچھلے دو سالوں سے اپنی 20 سالہ بیٹی کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کے الزام میں 48 سالہ شخص کو گرفتار کیا ہے۔

پولیس کے مطابق ، یہ واقعہ اس وقت سامنے آیا جب متاثرہ لڑکی نے اپنے خاوند کے سامنے اس کا انکشاف کیا ، جس کے بعد وہ اسے بدھ کے روز تھانے لے گیا۔

متاثرہ ، کالج کی طالبہ ، اندھیری کی رہائشی ہے اور اس کے والد کپڑے کی دکان چلاتے ہیں۔

پولیس کو دیئے گئے اپنے بیان میں ، متاثرہ لڑکی نے بتایا کہ اس کے والد نے پچھلے دو سالوں سے اس کے ساتھ زیادتی کی اور اس نے کسی کے سامنے اس کا انکشاف نہیں کیا کیونکہ وہ خوفزدہ تھی ، تاہم ، اس نے اس کی ذہنی اور جسمانی صحت کو متاثر کیا۔

متاثرہ لڑکی کا کہنا تھا کہ جب اس کے والد کو اس کے تعلقات کے بارے میں پتہ چلا تو اس نے بتایا کہ اس نے ایک تانترک سے مشورہ کیا ہے ، جس نے کہا تھا کہ لڑکے کی جان کو خطرہ ہے اور وہ جلد ہی مر جائے گا۔

“ملزم نے متاثرہ عورت سے کہا کہ بابا نے ایک علاج بتایا ہے کہ اگر اس نے اپنے والد کے ساتھ جسمانی رشتہ کیا تو اس کے عاشق کی جان بچائی جاسکتی ہے۔ لہذا ، اپنے پریمی کی زندگی کو بچانے کے لیے اس نے اپنے والد کے ساتھ جسمانی رشتہ قائم رکھا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.