fbpx

کوک اسٹوڈیو سیزن14: عابدہ پروین اور نصیبو لال کی وائرل ویڈیو ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ

نامور پاکستانی میوزیکل شو کوک اسٹوڈیو کے 14ویں سیزن میں مداح اپنی پسندیدہ گلوکارہ عابدہ پروین اور نصیبو لال کو ایک ساتھ پرفارم کرتے ہوئے دیکھ سکیں گے۔

باغی ٹی وی : گذشتہ روز کوک سٹوڈیو سیزن 14 کا آغاز معروف صوفی گلوکارہ عابدہ پروین اور نصیبو لال کے کلام ’تو جھوم‘ کے ساتھ ہوا جس کی موسیقی ذوالفقار خان عرف زلفی نے ترتیب دی ہے اوراس کے پروڈیوسرز میں زلفی اور موسیقار عبداللہ صدیقی شامل ہیں۔

پاکستان کی دو معروف سینئر فنکاروں کی ملاقات کی ویڈیو انٹرنیٹ پر خوب وائرل ہے جس سے صارفین بے حد متاثر نظر آ رہے ہیں کوک سٹوڈیو سیزن 14 کی شروعات میں عابدہ پروین اور نصیبو لال کے گانے ’جھوم تو‘ کے علاوہ سیٹ پر دونوں فنکاروں کے ملنے کی اس ویڈیو کو بھی سوشل میڈیا پر خاصی پذیرائی مل رہی ہے۔


عابدہ پروین اور نصیبو لال کی وائرل ہوتی اس ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ یہ فنکارائیں ایک دوسرے سے نہایت خلوص، محبت اور انکساری کے ساتھ مل رہی ہیں ایک دوسرے کو بے پناہ محبت سے ملتے اور عزت دیتے دیکھ کر انٹرنیٹ صارفین، کوک اسٹوڈیو میں بننے والی اس نئی جوڑی کے اس انداز سے بے حد متاثر نظر آ رہے ہیں۔

میشا شفیع کی حاضری سے استثنا کی درخواست مسترد، قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری

سوشل میڈیا پر وائرل اس ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ عابدہ پروین جیسے ہی سیٹ میں داخل ہوتی ہیں ان کی نظر نصیبو لال پر پڑتی ہے اور وہ انھیں بیٹھے رہنے کا کہتی ہیں مگر نصیبو پھر بھی اٹھنے کی کوشش کرتی نظر آ رہی ہیں اس لمحے عابدہ پروین ان کا ہاتھ پکڑ کر چومتی ہیں اور انھیں بٹھا دیتی ہیں جس پر نصیبو اپنے اردگرد کے لوگوں سے کہتی نظر آتی ہیں ’یہ دیکھیں‘۔

ملائکہ سےعلیحدگی کی خبریں،ارجن کپور نے خاموشی توڑ دی

اس کے بعد نصیبو یہ کہتے ہوئے اٹھ جاتی ہیں کہ ’مجھے اچھا نہیں لگتا‘ جس پر عابدہ کہتی ہیں ارے نہیں نہیں، اللہ مجھے معاف کرے۔‘ جس کے بعد دونوں ایک دوسرے کو گلے لگا کر ملتی ہیں پھر جب عابدہ پروین اپنے سیٹ کی جانب قدم بڑھاتی ہیں، پیچھے سے نصیبو لال ہاتھ جوڑ کر ان سے گانے کی اجازت مانگتے ہوئے کہتی ہیں ’اجازت ہے نا میڈیم جی‘ جس پر عابدہ پروین بھی ان سے اجازت مانگتی ہیں۔

عدالت نے صوفیہ مرزا کے بچوں کے اغواء کی پیشرفت رپورٹ طلب کر لی

اس سیزن کا پہلا گانا ’تو جھوم‘ دنیا بھر کے شائقین کو بہت پسند آ رہا ہے اور اس وقت بھی پاکستان میں ہیش ٹیگ cokestudio14 #TuJhoom ،#AbidaParveen اور #NaseeboLal ٹاپ ٹرینڈ میں شامل ہیں۔


صباحت زکریا ’تو جھوم‘ گانے پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ ’نصیبو لال پاکستان میں نور جہاں کی کمی کو پورا کرتی ہیں۔‘

سعد قیصر نے ٹویٹ کیا کہ ’آج وہ سب لوگ کہاں ہیں جنھوں نے پی ایس ایل کے ’گروو میرا‘ پر نصیبو لال کو تنقید کا نشانہ بنایا اور ان کا مذاق اڑایا تھا؟ میں آپ کو بتاتا ہوں وہ سب کے سب اپنے اپنے غاروں میں ہیں کیونکہ نصیبو نے ابھی تاریخ کے سب سے خوبصورت گانوں میں سے ایک گایا۔‘

حریم شاہ منی لانڈرنگ معاملہ : سی اے اے حکام کا وضاحتی بیان


غازی تیمور نے ان الفاظ کے ساتھ یہ ویڈیو ٹوئٹر پر شئیر کی ’یہ کیسا لمحہ تھا! عابدہ جی ’جھوم ٹو‘ کے سیٹ پر پہنچیں انہوں نے لکھا کہ ’تو جھوم‘ عاجزی اور انکساری سے متعلق ہے اور میں اس بات پر حیران ہوں کہ نصیبو لال اور عابدہ جی کا ملنا کس بہترین انداز میں اس گانے کے الفاظ کی عکاسی کرتا ہے۔‘

سلمان خان باضابطہ اعلانات کے لیے پروٹوکولز کی پیروی نہیں کرتے،فلمساز کبیرخان کا…

دوسری جانب گلوکارہ عابدہ پروین اور نصیبو لال کی جانب سے گائے گئے گانے کو سُن کر شنیرا اکرم بھی اُن کی مداح ہوگئیں سابق لیجنڈری کرکٹر وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا نے عابدہ پروین اور نصیبو لال کے نئے گانے ’تُو جھوم‘ کے بارے میں مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر پر خصوصی پیغام جاری کیا۔


شنیرا اکرم نے اپنے ٹوئٹ میں لکھا کہ ’میں نے اس سے پہلے ایسا گانا کبھی نہیں سُنا مجھے معلوم ہے کہ وہ کس بارے میں گا رہی ہیں لیکن میں پچھلے 25 منٹ سے یہاں بیٹھی گانا سُنتے ہوئے رو رہی ہوں ان ناقابلِ یقین خواتین کا یہ گانا میری روح میں بس گیا ہے۔‘

آخر میں شنیرا نے پاکستان کی سلامتی کے لیے دُعا بھی کی۔

میک اپ کم کرنے کا مشورے پر جنت مرزا کا ایمن خان کیلئے خاموش پیغام

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!