افغانستان کی سرزمین کوپاکستان سمیت کسی ملک کے خلاف استعمال نہیں کرنے دیں گے،ذبیح اللہ مجاہد

0
116

افغان طالبان کا کہنا ہے کہ افغانستان کی سرزمین کوپاکستان سمیت کسی ملک کے خلاف استعمال نہیں کرنے دیں گےہماری سرزمین کسی بھی ملک کےخلاف استعمال ہوئی تو ذمہ دار کوگرفتارکرکےغداری کا مقدمہ چلائیں گے کیونکہ کالعدم ٹی ٹی پی گروپ کی جانب سے پوری دنیا کو انسداد دہشت گردی کی یقین دہانیوں پر شکوک و شبہات بڑھتے جا رہے ہیں۔

باغی ٹی وی : طالبان کے ترجمان ذبیح اللہ مجاہد نے اپنے کابل کے دفتر میں وائس آف امریکا کے ساتھ ایک انٹرویو میں یہ انتباہ جاری کیا، سرحد پار دہشت گردانہ حملوں میں حالیہ اضافے میں درجنوں پاکستانی سکیورٹی اہلکار شہید ہو چکے ہیں تازہ ترین حملہ جمعہ کو اس وقت ہوا جب “افغانستان کےاندر سے دہشت گردوں” نے پاکستانی فوجیوں پر فائرنگ کی، جس میں ایک فوجی شھید ہوا۔

کابل، سکول میں دھماکہ،19 افراد کی موت،27 زخمی

طالبان ترجمان ذبیح اللہ مجاہد نے کہا کہ کالعدم ٹی ٹی پی کو ایسی سرگرمیاں کرنے کی اجازت نہیں دیں گے، ٹی ٹی پی نے ہمیں یقین دلایا ہے کہ وہ کسی دوسرے ملک کو دھمکی نہیں دیں گے، افغانستان اور پاکستان سرحد پہاڑوں اور مُشکل علاقوں سے گزرتی ہے۔

ذبیح اللہ ،جاہد نےکہا کہ امریکہ اور اتحادی افواج کےانخلاء کے بعد طالبان کی واپسی نے دو دہائیوں سےجاری جنگ کا خاتمہ اور افغانستان کے بیشتر حصے میں امن قائم کر دیا ہے۔تاہم انہوں نے تسلیم کیا کہ سرحدی حفاظت طالبان فورسز کے لیےبدستور ایک چیلنج بنی ہوئی ہے۔

ایران کا عراقی کردستان پرڈرون حملہ، 13افراد ہلاک متعدد زخمی

انہوں نے کہا کہ افغانستان اور پاکستان کے درمیان پہاڑوں اور دشوار گزار علاقوں سے گزرنے والی ایک طویل (باؤنڈری) لائن ہے ۔ یہاں تک کہ ایسےحصے بھی ہیں جہاں ہماری افواج نےابھی تک قدم نہیں جمائے ہیں اورنہ ہی انہیں محفوظ بنانےکےلیےفضائی مدد کی ضرورت پڑی ہے۔

طالبان ترجمان نے مزید کہا کہ یہ ممکن ہے کہ کچھ لوگ ایسی صورتحال کا فائدہ اٹھا رہے ہوں، اور اگر ایسا ہے تو، یہ لوگ سب سےپہلے افغانستان کے خلاف بغاوت کے مرتکب ہو رہے ہیں کسی ملک کے خلاف افغانستا ن کی سرزمین استعمال کرنے پرایسے عناصر کو گرفتار کر کے سزا ملنی چاہیے-

مریخ پر پانی کی موجودگی کے نئے شواہد

انہوں نے کہا کہ ہماری طرف سے معاملہ سنجیدگی سے زیرغور ہے، پاکستان کو یقین دلاتے ہیں کہ ہماری سرزمین ان کے خلاف استعمال نہیں ہوگی، پاکستان کو بھی یقینی بنانا چاہیے کہ ان کی سرزمین ہمارے خلاف استعمال نہ ہو۔

Leave a reply