fbpx

اسد عمرنے اسلام آباد کے شہریوں کے لیے آب حیات فراہم کرنے کا اعلان کردیا

اسلام آباد:اسد عمرنے اسلام آباد کے شہریوں کے لیے آب حیات فراہم کرنے کا اعلان کردیا،اطلاعات کےمطابق وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی ، ترقی و اصلاحات اور خصوصی اقدامات اسد عمر نے کہا ہے کہ کراچی میں صاف پانی کی فراہمی کے لئے ہر ممکن کوشش کی جائے گی۔

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی ، ترقی و اصلاحات اور خصوصی اقدامات اسد عمر کی زیر صدارت پانی کے مسائل کے حوالے سے اجلاس ہوا، جس میں کے IV واٹر سپلائی منصوبے کی موجودہ صورتحال کا بھی جائزہ لیا گیا۔اسد عمر نے کہا کہ فوری طور پر کراچی کو پانی کی فراہمی کے لئے مختصر اور وسط مدتی حل کی ضرورت پر زور دیا ہے۔

اسد عمر نے یہ بھی کہا کہ وفاقی حکومت کراچی کے رہائشیوں کو پینے کے صاف پانی کی فراہمی کے امور کو حل کرنے کے لئے صوبائی حکومت کے ساتھ مل کر کام جاری رکھے گی۔ان کا کہنا تھا کہ کسمپولیٹن شہر میں پانی کی قلت کے مسئلے کو مستقل طور پر حل کرنے کے لئے ایک مضبوط حکمت عملی کی ضرورت ہے۔

اس موقع پرچیئر پرسن پی اینڈ ڈی بورڈ ناہید ایس درانی نے K-IV منصوبے پر حکومت سندھ کی جانب سے اس منصوبے کو آگے بڑھانے کے لئے کی جانے والی کوششوں کی وضاحت کی۔چیئر پرسن پی اینڈ ڈی بورڈ ناہید ایس درانی نے کہا کہ وہ شہر کو واٹر سپلائی بڑھانے کے لئے مختلف اختیارات پر کام کر رہے ہیں تاکہ اس کی گھریلو اور صنعتی ضروریات کو پورا کیا جاسکے۔

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی کی صدارت میں‌ہونےوالے اس اجلاس میں سیکرٹری پلاننگ ظفر حسن ، چیئر پرسن پی اینڈ ڈی بورڈ سندھ ناہید ایس درانی اور وفاقی اور صوبائی حکومتوں کے سینئر عہدیداروں نے شرکت کی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.