ایک طرف بھارتی فوج کے مظالم تو دوسری طرف کورونا وائرس سے مقبوضہ جموں و کشمیر میں 9 ویں موت

0
36

سرینگر:ایک طرف بھارتی فوج کے مظالم تو دوسری طرف کورونا وائرس سے مقبوضہ جموں و کشمیر میں 9 ویں موت،اطلاعات کے مطابق مقبوضہ جموں و کشمیر میں گزشتہ روز کورونا وائرس کے 34 نئے مثبت کیسز سامنے آئے اور اس طرح مثبت کیسز کی کل تعداد 775 تک پہنچ گئی ہے۔جبکہ لداخ میں 42کیسز ہیں۔

گورنمنٹ میڈیکل کالج سرینگر کے نوڈل افسر ڈاکٹر سلیم خان نے اس نوجوان کی ہلاکت کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ ’32 برس کے اس نوجوان کے والد کا سپر سپیشلٹی ہسپتال میں علاج جاری تھا ۔ اور یہ نوجوان وہیں اپنے والد کی دیکھ بھال کے لئے موجود تھا۔ساوتھ ایشین وائر کے مطابق سرینگر شہر کے عالمگیری بازار علاقے کا رہنے والا 32 سالہ نوجوان گزشتہ شب کورونا وائرس سے ہلاک ہونے والا سب سے کم عمر مریض تھا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ‘رواں مہینے کی پانچ تاریخ کو اس نوجوان کو سری مہاراجہ ہری سنگھ ہسپتال (ایس ایم ایچ ایس) میں نمونیا کی شکایت کی وجہ سے بھرتی کیا گیا تھا۔ گزشتہ شب ان کی ہلاکت واقع ہوئی اور رات نو بجے انکی رپورٹ بھی مثبت پائی گئی۔’ساوتھ ایشین وائر کے مطابق ڈاکٹر خان کا کہنا ہے کہ نوجوان کی لاش ان کے گھر والوں کو آخری رسومات کے لئے سونپی گئی ہے۔

ان کے رشتہ داروں کا کہنا ہے کہ یہ شخص کبھی وادی سے باہر نہیں گیا تھا۔ان کو شک ہے کہ وفات ہوئے شخص کو یہ بیماری سپر سپیشلٹی ہاسپٹل کے کینسر وارڈ میں زیر علاج 55 سالہ خاتون اور ان کا 19 سالہ اٹینڈنٹ جو سرنکوٹ سے تعلق رکھتا ہے سے حاصل ہوئی ہے۔ چند روز قبل یہ خاتون اور انکا اٹینڈنٹ بھی کورونا وائرس سے مثبت پائے گئے تھے۔القمرآن لائن کے مطابق جموں و کشمیر میں گزشتہ روز کورونا وائرس کے 34 نئے مثبت معاملات سامنے آئے ہیں اور اس طرح مثبت معاملات کی کل تعداد 775 تک پہنچ گئی ہے۔

Leave a reply