بھارتی ،اور ترک صدر کی شہباز شریف کو وزیراعظم بننے پر مبارک باد

0
78

اسلام آباد: وزیراعظم شہباز شریف کو ترکی کے صدر رجب طیب اردوان نے ٹیلی فون کیا، وزیراعظم بننے پر مبارک باد کی اور نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق ترک صدر نے شہباز شریف کو وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارک دی اور کہا کہ آپ کے وزیراعظم منتخب ہونے کی خبر پر بے حد مسرور ہوں، یقین ہے کہ آپ کی قیادت میں پاکستان اور ترکی کے برادرانہ تعلقات میں مزید مضبوطی آئے گی۔

شہبازشریف کی رہائشگاہوں کو وزیراعظم ہاؤس کا درجہ دے دیا گیا


وزیراعظم شہباز شریف نے ٹیلی فون کرنے اور مبارک باد دینے پر صدر اردوان کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ پاکستان اور ترکی بااعتماد بھائی ہیں، دونوں کے تعلقات میں مزید قربت لانا چاہتے ہیں۔

قبل ازیں وزیراعظم منتخب ہونے کے بعد انتخاب کرتے ہوئے ترکی کےساتھ پاکستان کےعظیم رشتےہیں۔ لازوال رشتوں میں دونوں ممالک جڑےہیں۔ جناب طیب ایردوان کی سربراہی میں ترکی نےبےمثال ترقی کی۔ جب بھی کشمیر کی بات آئی، ترکی سب سے پہلے آگےتھا۔ پاکستان کےساتھ ہمیشہ کھڑا رہا۔ باہمی تعلقات آگےبڑھائیں گے-

ا مید ہےپاکستان کی نئی حکومت چین کیساتھ دوستی کو یقینی بنائے گی،چین پاکستان تعلقات اور بھی بہتر…

دوسری جانب بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے شہباز شریف کو وزیراعظم منتخب ہونے پر مبارکبادی دی ہے اپنی ٹوئٹ میں نریندر مودی کا کہنا تھاکہ شہباز شریف کو وزیراعظم پاکستان منتخب ہونے پر مبارکباد پیش کرتا ہوں۔


انہوں نے مزید کہا کہ بھارت کی خواہش ہے کہ خطے میں امن اوراستحکام ہو تاکہ ہم ترقیاتی چیلنجزاور لوگوں کی فلاح وبہبود پرتوجہ مرکوزکرسکیں۔

دریں اثنا چین کا کہنا تھا کہ پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کو اتوار کو ملکی پارلیمان میں عدم اعتماد کے ووٹ میں عہدے سے ہٹا دیا گیا تھا، لیکن امید ہے کہ اسلام آباد میں اتنی بڑی سیاسی ہلچل چین اور پاکستان کے درمیان ٹھوس دوستی کو متاثر نہیں کرے گی۔

چین اور پاکستان دونوں کے ماہرین چین پاکستان تعلقات کے مستقبل پر پراعتماد ہیں کیونکہ ان کا خیال ہے کہ نئی حکومت چین کے ساتھ دوستی کو یقینی بنانے کے لیے ملک کی دیرینہ روایت کو برقرار رکھے گی اور چین پاکستان تعاون کے تمام منصوبوں کو آگے بڑھایا جائے گا۔

امید ہے شہباز شریف ملک کو معاشی اور سیاسی بحرانوں سے نکال سکیں گے،شاہد آفریدی

چینی اور پاکستانی تجزیہ کاروں کا خیال ہے کہ چین پاکستان کے ٹھوس تعلقات پاکستان میں داخلی سیاسی تبدیلی سے متاثر نہیں ہوں گے کیونکہ دوطرفہ تعلقات کی حفاظت اور ترقی پاکستان کی تمام جماعتوں اور تمام گروہوں کا مشترکہ اتفاق ہے عمران خان کی جگہ نیا وزیر عظم شریف خاندان سے ہے جو ایک طویل عرصے سے چین پاکستان تعلقات کو فروغ دے رہا ہے اور دونوں ممالک کے درمیان تعاون خان کے دور سے بھی بہتر ہو سکتا ہے۔

صدر مملکت عارف علوی علیل ہو گئے،شہبازشریف سے وزیراعظم کا حلف نہیں لیں گے

Leave a reply