شہباز شریف اور ان کی حکومت کے سامنے کئی چیلنجز ہیں،بلاول بھٹو زرداری

0
50

اسلام آباد: چیئرمین پاکستان پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ شہباز شریف اور ان کی حکومت کے سامنے کئی چیلنجز ہیں-

باغی ٹی وی : چیئرمین پاکستان پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے پاکستان مسلم لیگ (ن) کے مرکزی صدر میاں شہباز شریف کو پی ایم ایلیکٹ کہہ کر مبارکباد دے دی۔

شہباز شریف پاکستان کے 23 ویں وزیراعظم منتخب

بلاول بھٹو نے شہباز شریف کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ شہباز شریف اور ان کی حکومت کے سامنے کئی چیلنجز ہیں۔

چیئرمین پی پی بلاول بھٹو نے کہا کہ ہم نے اپنی کمٹمنٹ پوری کردی، سلیکٹڈ وزیراعظم کو جمہوری طور پر آؤٹ کردیا جمہوریت کی بحالی انتخابی اصلاحات اور سب کیلئے پھلنے پھولنے کے مواقع پیدا کرنا ہیں۔

واضح رہے کہ بلاول بھٹو زرداری نے سابق وزیراعظم عمران خان کو سب سے پہلے ایوان میں تقریر کرتے ہوئے سلیکٹڈ وزیراعظم کہا تھا اور پھر گزشتہ سالوں کے دوران وہ تواتر کے ساتھ انہیں سلیکٹڈ وزیراعظم کہہ کر پکارتے رہے۔

شہبازشریف کی رہائشگاہوں کو وزیراعظم ہاؤس کا درجہ دے دیا گیا

خیال رہے کہ واضح رہے کہ ن لیگ کے صدر شہباز شریف 23 ویں وزیراعظم منتخب ہوگئے ہیں اور وہ شام کو اپنے عہدے کا حلف اٹھائیں گے نیا وزیراعظم منتخب ہونے کے لیے 342 نشستوں پر مشتمل نیشنل اسمبلی میں کم از کم 172 ووٹوں کی ضرورت تھی شہباز شریف کو 174 ارکان نے ووٹ دیا۔

امید ہے شہباز شریف ملک کو معاشی اور سیاسی بحرانوں سے نکال سکیں گے،شاہد آفریدی

ایوان میں بحیثیت وزیراعظم اپنے پہلے خطاب میں شہباز شریف نے کہا کہ وہ گزشتہ حکومت کی جانب سے کی جانے والی مہنگائی کا زور کسی حد تک کم کرنے کیلئے عوام کو فوری ریلیف دے رہے ہیں سرکاری ملازمین کی پنشن میں10فیصداضافےکااعلان کرتاہوں اور ملکی سرمایہ کاروں سے اپیل ہے کہ وہ بھی یکم اپریل سے ایک لاکھ تک تنخواہ والے ملازمین کی تنخواہوں میں بھی 10 فیصد اضافہ کریں۔

ا مید ہےپاکستان کی نئی حکومت چین کیساتھ دوستی کو یقینی بنائے گی،چین پاکستان تعلقات اور بھی بہتر…

میاں شہباز شریف نے واضح طور پر کہا کہ تمام اعلانات پر عمل درآمد یکم اپریل سے ہو گا، انہوں نے سستا آٹا فراہم کرنے ، بے نظیر کارڈ اور لیپ ٹاپ اسکیم دوبارہ شروع کرنے کا بھی اعلان کیا۔

صدر مملکت عارف علوی علیل ہو گئے،شہبازشریف سے وزیراعظم کا حلف نہیں لیں گے

Leave a reply