fbpx

ڈالر کی قیمت میں ایک بار پھر معمولی اضافہ

ڈالر کی قیمت میں ایک بار پھر معمولی اضافہ

جمعہ کو بھی ڈالر کی قیمت میں معمولی اضافہ ہوا ہے اور ڈالر کی انٹربینک قیمت دو پیسے کے اضافے سے 226.43 روپے کی سطح پر بند ہوئی۔ انٹر بینک مارکیٹ میں ڈالر کی قیمت میں اضافہ کا تسلسل جاری ہے تاہم دو روز سے قیمت میں معمولی اضافہ ہوا ہے۔ آج جمعہ کو انٹربینک مارکیٹ میں ڈالر کی قدر اتارچڑھاؤ کے بعد 2 پیسے کے اضافے سے 226.43 روپے کی سطح پر بند ہوئی۔

قبل ازیں جمعرات کو انٹربینک مارکیٹ میں ڈالر کی قدر صرف 4 پیسے کے اضافے سے 226.41 روپے کی سطح پر بند ہوئی تھی اور اوپن کرنسی مارکیٹ میں ڈالر کی قدر بغیر کسی تبدیلی کے 235.50 روپے پر مستحکم رہی تھی۔ دوسری جانب وزارت خزانہ کی ماہانہ معاشی آؤٹ لک رپورٹ کے مطابق ملک کے مجموعی زرمبادلہ ذخائر 11 ارب 49 کروڑ ڈالر سے زائد رہے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
فٹبال کے بادشاہ‘ اور لیجنڈری کھلاڑی پیلے 82 برس کی عمر میں دنیا چھوڑ گئے
بھارتی وزیراعظم نریندرا مودی کی والدہ 100 برس کی عمر میں چل بسیں
لاہور انتظامیہ کا نان روٹی کی قیمت بڑھانے کی اجازت دینے سے انکار
2022 نئے جیو پولیٹیکل دور کا آغازثابت ہوا، چین امریکہ کیلئے سب سے بڑاخطرہ
کراچی ٹیسٹ؛ پاکستان نے دوسری اننگز میں 3 وکٹوں کے نقصان پر 82 رنز بنا لئے
وزارت خزانہ نے ماہانہ معاشی آؤٹ لک رپورٹ جاری کر دی ہے، جس کے مطابق ملک کے مجموعی زرمبادلہ ذخائر 11 ارب 49 کروڑ ڈالر سے زائد رہے، جب کہ گزشتہ مالی سال اسی مدت میں مالی ذخائر 24 ارب 11 کروڑ ڈالر سے زائد تھے۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ پانچ ماہ میں نان ٹیکس آمدنی میں 23.4 فیصد کی کمی ہوئی، بڑی صنعتوں کی پیداوار میں 7.7 فیصد کمی ريکارڈ ہوئی، جب کہ جولائی سے نومبر مہنگائی کی شرح 25.1 فیصد ریکارڈ کی گئی۔ رپورٹ کے مطابق 5 ماہ میں مالی خسارہ 1266 ارب روپے رہا، جو گزشتہ مالی سال 587 ارب روپے تھا۔