ایلون مسک کا تخلیق کاروں کے لیے معاوضے کا اعلان

0
34

کیلیفورنیا: ایلون مسک نے تخلیق کاروں کے لیے معاوضے کا اعلان کردیا۔

باغی ٹی وی: جمعے کے روز سربراہ ٹوئٹر نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ آج سے ٹوئٹر اشتہارات کی مد میں کمائی جانے والی آمدنی سے تخلیق کاروں کو ان اشتہارات کے دِکھائے جانے کی مد میں حصہ دے گا جو ان کے رپلائی تھریڈ میں موجود ہوں گے۔

دنیا کے امیر ترین افراد ، 20 ویں نمبر کی فہرست سے بھی اڈانی غائب


ایلون مسک کا کہنا تھا کہ معاوضے کے لیے وہ لوگ اہل ہوں گے جو ٹوئٹر بلیو ویریفائیڈ کے سبسکرائبر ہوں گے۔


واضح رہے ٹوئٹر بلیو ویریفائیڈ فیچر کی مدد میں صارفین سے آٹھ ڈالرز معاوضہ وصول کر رہا ہے۔

ٹویٹر تخلیق کار کی معیشت کو سرگرم کرنے میں سست تھا، لیکن زیادہ تر ٹیکسٹ پر مبنی سوشل ایپ بالآخر بورڈ میں آ گئی۔ کمپنی نے حالیہ برسوں میں مواد کے تخلیق کاروں کو پیسہ کمانے میں مدد کرنے کے لیے چند خصوصیات متعارف کروائیں، جن میں Super Follows، Ticketed Spaces اور ایک خصوصی منیٹائزیشن ڈیش بورڈ شامل ہیں۔

واٹس ایپ کا ایک ماہ میں 36 لاکھ 77 ہزار اکاؤنٹ معطل کرنے کا دعویٰ

یو ٹیوب نے طویل عرصے سے اپنے تخلیق کاروں کے ساتھ آمدنی کو تقسیم کیا ہے اور اسے عام طور پر ویڈیوز سے قابل اعتماد طریقے سے پیسہ کمانے کے لیے بہترین جگہ سمجھا جاتا ہے۔ کمپنی آن چینل اشتہارات کے ذریعے حاصل ہونے والی آمدنی کا 55% ادا کرتی ہے اور حال ہی میں اپنے مختصر فارم ٹک ٹاک کے مدمقابل، YouTube Shorts کے لیے آمدنی کا اشتراک متعارف کرایا ہے۔

دیگر کمپنیاں، خاص طور پر میٹا، اس منیٹائزیشن ماڈل کو اپنانے میں سست روی کا مظاہرہ کر رہی ہیں۔ ٹک ٹاک نے صرف ٹک ٹاک Pulse کے ساتھ پچھلے سال کے وسط میں اپنے اشتھاراتی ریونیو شیئرنگ پروگرام کا اعلان کیا تھا، حالانکہ اس پیشکش کو صرف کم از کم 100,000 فالورز والے اکاؤنٹس تک بڑھایا گیا تھا اشتہارات کی آمدنی کا اشتراک ماڈل ان پلیٹ فارمز پر بھی کم عام ہے جو ویڈیو کے بجائے متن پر زور دیتے ہیں۔

تین سالہ بچی سے اجتماعی زیادتی

Leave a reply