انگلینڈ نے جنوبی افریقہ کو جیت کیلئے 312 رنز کا ہدف دے دیا، شائقین کی ورلڈ کپ میں زبردست دلچسپی

ورلڈ کپ کا پہلا میچ آج انگلینڈ اور جنوبی افریقہ کے مابین کھیلا جارہا ہے. اوول گراؤنڈ میں‌ ہونے والے اس افتتاحی میچ میں‌ جنوبی افریقہ نے ٹاس جیت کر انگلینڈ کو پہلے کھیلنے کی دعوت دی. انگلینڈ نے جنوبی افریقہ کو جیت کیلئے 312 کا ہدف دیا ہے. پچاس اوور کے اختتام پر انگلینڈ کے آٹھ کھلاڑی آؤٹ‌ ہوئے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق انگلینڈ کی ٹیم کا آغاز زیادہ اچھا نہیں رہا. میچ کے شروع میں‌ ہی جیسن رائے اور جونی برسٹو نے اننگز کا آغاز کیا تو محض دوسری ہی گیند پر عمران طاہر نے برسٹو کو آؤٹ کر دیا جس سے انگلینڈ کی ٹیم کیلئے مشکل صورتحال پیدا ہو گئی تاہم پہلی وکٹ جلدی گرنے کے بعد جیسن رائے اور جو روٹ نے ذمہ دارانہ کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے ٹیم کا اسکور آگے بڑھایا اور دونوں کھلاڑیوں کے درمیان 106 رنز کی شراکت قائم ہوئی۔ جیسن رائے اور جو روٹ نے اپنی نصف سنچریاں اسکور کیں اور دونوں کھلاڑی بالترتیب 54 اور 51 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔ انگلینڈ کی ٹیم پچاس اوور میں 312 سکور کرنے میں‌کامیاب ہوئی ہے.

دونوں ٹیموں کے مابین ہونے والے پہلے میچ میں تماشائیوں‌کی بہت بڑی تعداد موجود ہے. فاف ڈپلوسی کا ٹاس جیتنے کے بعد کہنا تھا کہ ڈیل اسٹین کے بغیر آج انگلینڈ کے خلاف کھیلیں گے، اسٹین 80 فیصد تک فٹ ہیں اور امید ہے کہ وہ 100 فیصد تک ٹھیک ہو کر بھارت کے خلاف تیسرے میچ میں دستیاب ہوجائیں گے۔ دوسری جانب انگلینڈ کی ٹیم کے کپتان مورگن نے عزم ظاہر کیا کہ ورلڈ کپ کیلئے ان کی ٹیم کو فیورٹ قرار دیا جارہا ہے جو کہ اعزاز کی بات ہے اور ہم توقعات پر پورا اترنے کی کوشش کریں گے.

جنوبی افریقہ کی ٹیم مین ہاشم آملہ، کوئنٹن ڈی کوک، ایڈن مارکرام، کپتان فاف ڈپلوسی، راسی وین، جے پی ڈومنی، آندلے پھلکوایو، ڈیوائن پروٹرس، کگیسو رابادا، لنگی نگیڈی اور عمران طاہر شامل ہیں‌ جبکہ میزبان انگلش ٹیم جیس رائے، جونی برسٹو، جوئے روٹ، کپتان این مورگن، جوس بٹلر، بین اسٹوک، معین علی، کرس ووکس، عادل رشید، جوفرا آرچر اور لیام پلنکٹ پر مشتمل ہے۔

یاد رہے کہ پاکستانی ٹیم ورلڈ کیلئے اپنا پہلا میچ کل کھیلے گی.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.