عمران خان نے نوجوانوں کے دماغ میں نفرت بھری. مریم نواز شریف

0
38
Maryam Nawaz Sharif

عمران خان نے نوجوانوں کے دماغ میں نفرت بھری. مریم نواز شریف

مسلم لیگ ن کی چیف آرگنائزرمریم نواز شریف نے کہاہے کہ عمران خان نے نوجوانوں کے ذہنوں میں صرف نفرت اورانتشار پیدا کیا ہے جبکہ ملک میں ڈنڈے اور گالی کی سیاست کو بھی فروغ دیا ہے اور جتنا بھی اس وقت سوشل میڈیا پر گند نظر آتا ہے وہ صرف اور صرف تحریک انصاف کی دین ہے کیونکہ انہوں نے ہی نوجوان نسل کے ذہنوں کو خراب کیا ہے.

خیال رہے کہ مسلم لیگ ن کی چیف آرگنائزر مریم نواز شریف کی پنجاب کے صوبائی حلقوں کے یوتھ کوآرڈینیٹرز سے ملاقات کی ہوئی ہے جس میں مریم نواز نے پنجاب کے صوبائی حلقوں کے یوتھ کواڈینیٹرزکو نوٹیفکیشن بھی تقسیم کیے۔ جبکہ اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ نواز کی اصل طاقت نوجوان ہیں اور پارٹی کا مستقبل نوجوان ہیں جبکہ زندگی کے ہر شعبے میں ترقی ان کا حق ہے اور اب کا دور صرف اور صرف نوجوانوں کا ہے۔

علاوہ ازیں انہوں نے مزید کہا کہ پارٹی ہرسطح پر نوجوان اور اس کے نمائندوں کو آگے بڑھنے کا موقع دے گی اور آپ نے پارٹی کا پیغام گھرگھر پہنچانا ہے جبکہ مسلم لیگ ن نےکھیلوں کے میدانوں میں بھی نوجوانوں کو آگے بڑھنے کے مواقع فراہم کئے ہیں مسلم لیگ ن کے شیروں نے ہرواقع پرفرنٹ لائن واریئرزکا اپنا رول ادا کیا ہے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
پاکستان شدید موسمیاتی تبدیلیوں کا سامنا کر رہا. راجہ پرویز اشرف
تشدد سے پاک معاشرے کے فروغ کی طرف جانا ہو گا،مولانا عبدالخبیر آزاد
نگران وزیر تجارت کا سرکاری مراعات نہ لینے کا اعلان
عوام مشکل میں،ہمیں اخراجات بڑھانے کا کوئی اخلاقی حق نہیں،مرتضیٰ سولنگی
عمران خان کو بچانے میں کردار ادا کریں، تحریک انصاف نے امریکہ سے مدد مانگ لی
مسلم لیگ کی رہنماء یہ بھی کہا کہ نواز شریف نے جب بھی نوجوانوں کوکال دی انہوں نے لبیک کہا اور نوجوان تیاری کرلیں کیونکہ اب میاں نوازشریف بہت جلد آپ کے درمیان ہوں گے۔ اور آپ کی تمام امنگوں پر پورا اتریں گے جیسے کہ وہ پہلے بھی آپ ہی کی ترجمانی کرچکے ہیں.

Leave a reply