ورلڈ ہیڈر ایڈ

طیارہ تباہ ، پائلٹ ہلاک ، امریکی حکومت نے اہم اعلان کردیا

واشنگٹن:امریکہ میں طیاروں کا گرنا معمول بن کررہ گیاہے، جس کی وجہ سے بہت زیادہ جانی نقصان بھی ہوجاتا ہے، ادھر اطلاعات کےمطابق امریکی ریاست کیلی فورنیا میں چھوٹا طیارہ گھر پر گر کر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں پائلٹ ہلاک ہوگیا۔

سمندر پار پاکستانیوں کے کیلئے تھانہ حکومت کے انوکھے اعلان سے ہرکوئی حیران

امریکی میڈیا کے مطابق امریکی ریاست کیلی فورنیا میں سنگل انجن طیارہ ایس آر 22 گھر پر گر کر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں پائلٹ ہلاک ہوگیا۔حادثے کے وقت باپ اپنے شیرخوار بچے کے ساتھ گھر پر موجود تھا جو معجزانہ طور پر محفوظ رہے۔فائر فائٹرز نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر طیارے میں لگی آگ پر قابو پایا اور امدادی کارروائیوں کے بعد طیارے کے ملبے کو ہٹادیا گیا ہے۔

اللہ نوازشریف کو صحت وتندرستی عطا فرمائے، بیمارہیں ،اچھےاندازسے پیش آئیں،عمران خان کی ہدایت

طیارے حادثے کی وجوہات کا فوری طور پر تعین نہیں ہوسکا ہے تاہم انکوائری کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے۔عینی شاہد پادری مکاہ لاگ کا کہنا ہے کہ طیارہ فوتھل بائبل چرچ کی پارکنگ سے بالکل ہی نیچے آگیا تھا جس کی وجہ سے لوگ خوفزد ہوگئے تھے۔

ملکی معیشت کے لیے کون سی چیز زہر قاتل ہے، وزیراعظم نے بتادیا

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ بھی ایک چھوٹا طیارہ شاپنگ سینٹر کی چھت پر گر کر تباہ ہوگیا تھا جس کے نتیجے میں پائلٹ ہلاک اور ایک مسافر زخمی ہوگیا تھا۔امریکی ذرائع ابلاغ کے مطابق سالانہ درجنوں امریکی طیارے گر کر تباہ ہورہے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.