fbpx

کمال آر خان کے بعد صوفیہ حیات بھی سلمان خان کے خلاف میدان میں آگئیں

بھارتی معروف شو بگ باس 2013 کی کنٹیسٹنٹ صوفیہ حیات بھی بالی ووڈ سُپر اسٹار کے خلاف میدان میں آگئیں-

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق وفیہ حیات نے بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان پر الزام عائد کیا ہے کہ وہ عید جیسے مذہبی اور روحانی دنوں کو بھی اپنے منافع کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

صوفیہ نے اس حوالے سے انکشاف کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے بگ باس فینالے میں سلمان خان کے ساتھ اسٹیج پر نہ آنے کا فیصلہ بھی اسی وجہ سے کیا کیونکہ وہ سمجھتی ہیں کہ ان کی اخلاقیات اور سچائی ان کی انا سے زیادہ مضبوط ہے۔

صوفیہ حیات نے سلمان خان کے فینز کے اداکارہ کے خلاف کمنٹس کے سکرین شاٹ اپنے انسٹاگرام پر شئیر کرتے ہوئے لکھا کہ جب آپ سلمان خان کی متعدد فلمیں دیکھتے ہیں تو وہی ہوتا ہے مجھے حیرت نہیں ہے کہ سلمان کے شائقین ایسا بولتے ہیں۔ ہم سنتے ہیں ، دیکھتے اور پڑھتے ہیں۔

اداکارہ نے لکھا کہ ایک مشہور شخصیات کی حیثیت سے ، ہمارے پاس ذمہ داری کے عہدے ہیں۔ ہم اپنی فلموں ، ٹی وی پر ، کیا کہتے ہیں اور کیا کرتے ہیں ، میں ہم لوگوں کو کیا تعلیم دے رہے ہیں؟ میں نے اپنے ٹی وی شوز میں بہت سے لاکھوں کی تعداد میں سامعین رکھے ہیں ، اور بگ باس کے پاس ایک ارب سے زیادہ تھے۔

صوفیہ نے کہا کہ بگ باس میں فائنل مرحلے پر ظاہر نہیں ہونے کی وجہ یہ تھی کہ میں اپنے اخلاق کے مطابق رہی تھی۔ شہرت اس کے لئے ثانوی تھی۔ کیوں؟ کیونکہ بہت سے تاثر دینے والے شائقین دیکھ رہے تھے ، اور میں نے یا تو دنیا میں بگ باس کے سب سے بڑے ایپیسوڈ میں شامل ہونے کا خود غرض فیصلہ کیا ، یا اس سے دور ہی رہی –

ماڈل نے کہا کی اس کے بعد بھی جب پروڈیوسروں نے مجھے یہ کہتے ہوئے معاہدہ کی دھمکی دی کہ مجھے ٹی وی شو میں ہونا پڑے گا۔ میرے معاہدے پر میں نے کہا کہ میرے معاہدے نے مجھے تشدد سے بچایا اور انہوں نے میری حفاظت کے لئے کوئی اقدام نہیں کیا ، اس لئے کہ انہوں نے معاہدے کی خلاف ورزی کی ، تو میں نے بھی کیا۔

صوفیہ نے کہا کہ میرے پرستار شائستہ اور مضبوط اور سچے ہیں۔ وہ کبھی غلیظ باتیں نہیں کہتے تھے۔ یہ میں نے جو پیش کیا ہے اس کی عکاس ہے کاش میں سلمان کے مداحوں کے بارے میں بھی یہی کہوں۔

علاوہ ازیں صوفیہ نے کہا کہ سلمان خان کے مزید مداح!غلیظ زبان استعمال کرتے ہیں گھر میں بگ باس کے پاس بہت سی بدمعاشی ہے جس کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔ کیا آپ دیکھ سکتے ہیں کہ میڈیا اور مشہور شخصیات لوگوں کے ذہنوں اور زبان پر کس طرح اثر ڈالتی ہیں؟

انہوں نے کہا کہ ہمیں اس قسم کے غنڈوں کے خلاف اور بگ باس جیسے شوز کے خلاف ایک مؤقف اپنانے کی ضرورت ہے جو لڑائی اور بے ہودہ زبان کو فروغ دیتے ہیں۔ ہر کوئی جانتا ہے جب تک کہ آپ لڑائی نہ کریں اور بدتمیز زبان استعمال نہ کریں ، آپ بی بی میں زیادہ دیر نہیں چل سکتے۔ سلمان کے پرستار انسٹاگرام پر انتہائی سخت غنڈے ہیں۔

یاد رہے کہ صوفیہ بگ باس سیون 2013 کی کنٹیسٹنٹ تھیں۔ اپنے انسٹا گرام پر صوفیہ نے اپنی متعدد تصاویر شیئر کی ہیں اور سلمان خان پر ایک طویل نوٹ تحریر کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ فلمیں ریلیز کرتے وقت ایک جیسے ٹرکس (مخصوص طریقہ کار) استعمال کرتے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ کیا یہ بہتر نہ ہوگا کہ سلمان خان اپنے مقابل اپنی ہم عمر خواتین کو بطور اسٹار کاسٹ کریں؟

صوفیہ کی اس پوسٹ پر اپنے ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے خود ساختہ فلمی نقاد کمال رشید خان نے ٹوئٹ کیا کہ صوفیہ آپ ایک بہادر لڑکی ہیں، اور اسی طرح آگے بڑھیں۔

یاد رہے کہ ان دنوں کمال آر خان کا سلمان خان کے ساتھ تنازع چل رہا ہے، جس میں سلمان خان نے ان پر بدعنوانی کا الزام لگانے پر کیس کر رکھا ہے جبکہ کمال آر خان کا کہنا ہے کہ انھوں نے رادھے یور موسٹ وانٹڈ بھائی پر جو منفی ریویو کیا یہ اسکا ردعمل ہے۔

میں نے اکیلے ہی سلمان خان کا پورا کیریئر ختم کردیا کمال آر خان کا دعویٰ

سلمان خان پر تنقید کرنے والے کمال آر خان کی بھارت چھوڑنے کی دھمکی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.