fbpx

نیویارک فائرنگ: مشتبہ حملہ آور گرفتار

نیویارک : نیویارک میں کل سب وے اسٹیشن میں ہوئی فائرنگ کے واقعہ میں ملوث 62 سالہ فرینک جیمز کو مین ہٹن میں حراست میں لیا گیا تھا۔

باغی ٹی وی : بروکلین کے سب وے اسٹیشن میں تقریباً 10 افراد کو گولی مار دی گئی جب کہ قریب کے اسپتالوں میں لائے گئے 29 افراد کو معمولی زخم آئے نیویارک سٹی پولیس نے سب وے سٹیشن پر فائرنگ کرنے والے مشتبہ شخص کو گرفتار کر لیا ہے-

نیویارک سب وے اسٹیشن پر دھماکا، 5 افراد ہلاک

نیویارک سٹی پولیس نے ایک شخص کی تصویر شائع کی جس نے کہا کہ وہ شہر کے ایک میٹرو اسٹیشن پر فائرنگ کے واقعے میں ملوث ہے۔


پولیس نے اپنے ٹوئٹ میں کہا کہ اس شخص کا نام فرینک جیمز ہے وہ اس کے بارے میں کسی بھی دستیاب معلومات کے بارے میں آگاہ کریں۔

حکام کا کہنا ہے کہ مشتبہ شخص تاحال فرار ہے ملزم نے گیس ماسک پہن رکھا تھا، پھر گیس سلنڈر چھوڑا اور فائرنگ شروع کر دی مریکی میڈیا کے مطابق اس واقعے کے محرکات ابھی تک نامعلوم ہیں۔

یوکرین جنگ:امریکہ میں چالیس سالہ مہنگائی کےتمام ریکارڈ ٹوٹ گئے

پولیس کا خیال ہے کہ ملزم نے درمیانے درجے کا ٹرانسپورٹ ٹرک کرائے پر لیا تھا جس کی چابیاں جائے وقوعہ سے ملی تھیں شہر کے قانون نافذ کرنے والے اداروں نے بعد میں شوٹنگ کے مشتبہ شخص کی گرفتاری کے لیے کسی بھی معلومات کے لیے 50 ہزار ڈالر انعام کی پیشکش کی۔

نیویارک پولیس کمشنر نے ایک پریس کانفرنس میں اس بات کی تصدیق کی کہ حکام نیویارک کے ٹرین اسٹیشن میں فائرنگ کو ایک واقعہ کے طور پر دیکھ رہے ہیں نہ کہ اسے دہشت گردی کی کارروائی کے طور پر دیکھاجا رہا ہے۔

موبائل میں مصروف لڑکی پر سے ٹرین گزر گئی