شمالی کوریا کا نیا تجربہ، میزائل جنوبی کوریا میں جاگرا

0
22

پیانگ یانگ: شمالی کوریا نے ایک بار پھر میزائل کا تجربہ کرلیا۔ تجربے کے لیے فائر کیا گیا میزائل جنوبی کوریا کی حدود میں گرا۔

باغی ٹی وی : غیرملکی میڈیا کے مطابق شمالی کوریا نے نیا میزائل تجربہ کیا ہے۔ تجرباتی طور پر فائر کیا گیا میزائل شمالی کوریا اور جنوبی کوریا کا میری ٹائم بارڈر عبور کر کے جنوبی کوریا کے علاقے میں گرا۔

برازیل : بولسونارو انتظامیہ نے الیکشن میں شکست تسلیم کرلی،اقتدارنومنتخب صدر لولا…

شمالی کوریا نے بدھ کے روز اپنے مشرقی اور مغربی ساحلوں سے کم از کم 10 میزائل داغے، جو جنوبی کوریا میں گرا اور ایک آبادی والے جزیرے پر فضائی حملے کا الرٹ جاری کر دیا-

رپورٹس کا کہنا ہے کہ دونوں ممالک کی 1945 میں تقسیم کے بعد یہ پہلا موقع ہے جب شمالی کوریا کی طرف سے فائر کیا گیا میزائل جنوبی کوریا میں گرا ہے شمالی کوریا کا نیا میزائل مختصر فاصلے تک مار کرنے والا میزائل جنوبی کوریا کی حدود کے 60 کلومیٹر اندرسوکچو شہر میں گرا جس کے باعث علاقے میں فضائی حملے کے الارم بجائے گئے۔

جنوبی کوریا نے شمالی کوریا کے میزائل کے جواب میں 3 میزائل فائر کیے جنوبی کوریا کے صدر نے شمالی کوریا کے اس اقدام میں سرحدی خلاف ورزی قرار دیا ہے۔

کینیڈا نے ایران پرانسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے الزام میں نئی پابندیاں عائد کردیں

نیویارک ٹائم ز کے مطابق شمالی کوریا کا ایک میزائل جنوبی کوریا کے مشرقی ساحل سےشمال مغرب میں 103 میل کے فاصلے پر گرا، جس کی آبادی تقریباً 9, 000 ہے، فوج نے وہاں ہوائی حملے کا الرٹ جاری کیا جنوبی کوریا کی فوج کے چیف ڈائریکٹر آپریشنز لیفٹیننٹ جنرل کانگ شن چول نے اس لانچ کو "انتہائی غیر معمولی اور ناقابل برداشت حرکت” قرار دیا۔

اولیونگ کے ایک مقامی اہلکار چنگ ینگ ہوان نے کہا کہ سائرن صبح 8:55 پر بجنا شروع ہوئے اور ہمیں اپنے سرکاری کمپیوٹر سسٹم سے ایک پیغام ملا کہ یہ ‘حقیقی زندگی کی صورت حال’ ہے،” کوئی موک ڈرل نہیں، "ہم نے دوبارہ باہر آنے سے پہلے تین یا چار منٹ کے لیے زیر زمین پناہ گاہ میں پناہ لی۔

ایران میں امریکی سفارتکار راب میلی نے اپنے ٹوئٹ پر معافی مانگ لی

مسٹر چنگ نے کہا کہ سائرن پورے جزیرے میں بجنے لگا لیکن رہائشیوں کو فوری طور پر اس کی وجہ نہیں بتائی گئی۔ انہوں نے کہا کہ جب ہم نے خبریں دیکھیں تو ہمیں معلوم ہوا کہ یہ شمالی کوریا کا میزائل ہے۔

جنوبی کی فوج نے بعد میں کہا کہ اس کے F-15K اور KF-16 لڑاکا طیاروں نے ایک انتباہ کے طور پر، شمال کے اپنے علاقائی پانیوں سے زیادہ دور بین الاقوامی پانیوں میں فضا سے زمین پر مار کرنے والے تین میزائل فائر کیے تھے۔ جنوبی کوریا کی وزارت ٹرانسپورٹ نے اولیونگ کے آس پاس کے علاقے سے جمعرات کی صبح تک ہوائی ٹریفک کو روک دیا۔

آئی سی سی نے افغانستان میں تحقیقات دوبارہ شروع کرنے کی اجازت دے دی

Leave a reply