پی آئی اے نے رواں سال کی پہلی سہ ماہی کے مالی نتائج جاری کردیئے

0
35
pia plane

کراچی : پی آئی اے نے مارچ 2023 کو ختم ہونے والی پہلی سہ ماہی کے مالی نتائج جاری کردیئے ہیں۔

باغی ٹی وی: پی آئی اے کے بورڈ آف ڈائریکٹرزکی جانب سے رواں مالی سال کی پہلی سہ ماہی کے حسابات کی منظوری کے بعد جاری کردہ مالیاتی رپورٹ کے مطابق جنوری تا مارچ 2023 پی آئی اے کی آمدنی 59 ارب روپے رہی۔

بھارت میں مسلمانوں کو برا اورغلط سمجھنا فیشن بن چکا ہے،نصیر الدین شاہ

جاری مالیاتی رپورٹ کے مطابق جنوری تا مارچ 2023 پی آئی اے کی آمدنی 59 ارب روپے رہی گزشتہ سال 2022 کی پہلی سہ ماہی میں ہونے والی آمدنی کی نسبت پی آئی اے کو رواں سال کی پہلی سہ ماہی میں ہوئی آمدنی میں 24 ارب روپے کا اضافہ ہوا ہے۔

اس طرح گزشتہ سال کے مقابلہ میں پی آئی اے کو اس سال کے پہلے 3 ماہ میں قبل از ٹیکس 5 ارب کا گراس پرافٹ ہوا لیکن آمدنی کے مقابلے میں بےقابو اخراجات کی وجہ سے پی آئی اے کو رواں مالی سال کے پہلے 3 ماہ میں 36 ارب 77 کروڑ روپے کا خالص نقصان ہوا ہے۔

جاری مالیاتی رپورٹ کے مطابق اسٹاک مارکیٹ میں پی آئی اے کا فی حصص نقصان 2 روپے 60 پیسے سے بڑھ کر 7 روپے 2 پیسے تک پہنچ گیا ہے مارچ 2023 کی سہ ماہی میں پی آئی اے نے طیاروں کیلئے 25 ارب 60 کروڑ روپے کا ایندھن خریدا، نقصان میں بڑا حصہ دگنا ہوجانے والے ایندھن کے اخراجات کا ہے۔

مئی میں ترسیلات زر میں 12.9 فیصد کمی واقع ہوئی،وزارت خزانہ کی ماہانہ آؤٹ لک …

پی آئی اے نے تنخواہوں اورجاری اخراجات کی مد میں 28 ارب 55 کروڑ روپےخرچ کیےجبکہ گزشتہ سہ ماہی میں پی آئی اےنے تنخواہوں اور جاری اخراجات کی مد میں 21 ارب روپے خرچ کیے تھے ایندھن اور ڈالر مہنگا ہونے، شرح سود میں اضافہ اور اخراجات پر قابو نہ پانے سے پی آئی اے کا نقصان بڑھا گزشتہ سال 2022 کے اسی عرصے کے مقابلے پی آئی اے کا نقصان 171 فیصد زائد ہے-

رپورٹ کے مطابق پی آئی اے کو روپے کے مقابلے میں امریکی ڈالر کی قیمت بڑھنے سے 21 ارب روپے کا نقصان ہوا ہےپی آئی اے کو 2022 کے پہلے تین ماہ کے مقابلے میں رواں مالی سال 2023ء کے خسارے میں 171 فیصد اضافہ ریکارڈ ہوا۔

رواں سال کے پہلے تین ماہ کے دوران پی آئی اے صرف 61 ارب روپے کی آمدنی کرسکا پی آئی اے کے آپریٹنگ اخراجات 15 ارب روپے اضافہ کے بعد بڑھ کر 43 ارب روہے ہوگئے ہیں۔

گورنرہاﺅس سندھ میں ایک لاکھ نوجوانوں کومفت آئی ٹی کورسزکرانےکا اعلان

Leave a reply